Treść zadania

vivio9

Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego ćwiczenia

Rektor zleci tobie- specjaliście ds badań marketingowych- przeprowadzenie badania diagnozującego opinie studentów na temat studiów na Uniwersytecie w Lublinie. Ustalono, iż badanie zostanie wykonane za pomocną wywiadu grupowego. Rektor zlecił tobie przygotowanie instrukcji wywiadu oraz znalezienie moderatora, który przeprowadzi wywiady wśród studentów. Przygotuj taką instrukcję i wskazówki dla moderatora, jakie powinno być jego zachowanie w trakcie wywiadu grupowego.

Co? Kiedy? Gdzie? Kto? Ile osób? Na jaki temat? Cel wywiadu? Pytania? Wskazówki dla moderatora?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 60% Metody badań marketingowych

Badania marketingowe to zespół czynności, zbierania i przetwarzania informacji o: rynku, konsumpcji, potrzebach i mechanizmach kierujących postępowaniem ludzi, działaniach konkurencji i efektach podjętych decyzji. Badania marketingowe muszą być kompleksowe, systematyczne oraz poparte właściwą metodologią ich prowadzenia i wiarygodnymi źródłami informacji. Celem badań...

Przydatność 60% Rodzaje badań marketingowych

1. Wywiad – najogólniej rzecz ujmując można stwierdzić, że wywiad polega na udzielaniu odpowiedzi na zadawane pytania. Wywiad jest rozmową, w której biorą udział, co najmniej dwie osoby: prowadzący wywiad i respondent. Przykład: Badanie marketingowe przeprowadzone przez „Spedpol” w 2005 roku w celu określenia położenia firmy wśród konkurencji, gdy za kryterium...

Przydatność 100% Istota badań marketingowych

Temat: Istota badań marketingowych Badania marketingowe nakierowane są na dostarczanie informacji do rozwiązywania określonych problemów i zasadniczo funkcjonują od projektu do projektu. Ogólna procedura badan marketingowych składa się z pięciu faz: 1) zdefiniowanie problemu i celów badania, czyli jakie informacje sa potrzebne, aby obniżyć stopień ryzyka konkretnych decyzji...

Przydatność 80% Istota badań marketingowych

1.Istota badań marketingowych – definicja Badania marketingowe to systematyczny, celowy i obiektywny proces działania, na który składa się gromadzenie, analizowanie i prezentacja informacji w celu podjęcia decyzji marketingowej. Proces - jest to ciągłe następowanie po sobie kilku elementów i faz. Jeśli chodzi o charakter systematyczny tego procesu - oznacza to, że badania...

Przydatność 75% Projekt badań marketingowych

Spis treści: Rozdział I Koncepcja badania 1.1 Sformułowanie problemu badawczego i celów badania 3 1.2 Ustalenie hipotez badawczych 4 Rozdział II Plan badania 2.1 Wybór gromadzenia informacji (tryb bezpośredni i pośredni) 5 2.2 Określenie jednostek badania (markety, rodziny itp.) 5 2.3 Określenie wielkości próby i metod doboru próby 6 2.4 Opracowanie materiałów...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji