Treść zadania
Autor: kujon998 Dodano: 9.10.2015 (20:29)
Chodzi mi o te podpunkty zakreslone w kolko bo nie chce mi wyjść jak w odpowiedziach
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
niech ktos miwytlumaczy w jaknajprostszy sposob o co chodzi z pierwaistkami Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: czarnulka0710 6.10.2010 (17:45) |
To chodzi o te tabelki z prawda i fałszem,jakieś rozpisanie ale ja tego Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: mottylek 6.10.2010 (20:28) |
Chodzi o zadanie 2.4 przykład 2.4.2, 2.4.3 Przedmiot: Matematyka / Liceum | 2 rozwiązania | autor: iza001 1.11.2010 (21:51) |
Chodzi o zadanie 2.1.4 , 2.2.3, 2.2.4, 2.2.5 2.2.5 2.2.6 Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: iza001 2.11.2010 (17:05) |
piotr chce narysowac mozliwie duzy plan swojego pokoju o wymiarach 2,8m x 3,6m Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: lukaszunkile 17.11.2010 (16:44) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Podpunkty do charakterystyki Adama Cisowskiego.
Elementy charakterystyki: 1. przedstawienie postaci 2. wygląd bohatera 3. cechy charakterystyczne (z uzasadnieniem) 4. zdolności i zainteresowania (z uzasadnieniem) 5. jak bohater postrzega swiat 6. jak inne postacie postrzegają bohatera 7. moja ocena bohatera Podane ponizej podpunkty należy przekształcic w zdania dla uzyskania pełnej charakterystyki. ad1 Adam Cisowski, ma...
Przydatność 70% Podpunkty do rozwinięcia charakterystyki Achillesa i Hektora.
Charakterystyka Hektora i Achillesa (podpunkty do rozwiniecia) w oparciu o fragmenty "Iliady" Homera oraz najczesciej uzywane srodki stylistyczne HEKTOR: - czuje on respekt przed swoim przeciwnikiem z ktorym mimo tego, iz probuje odwlec ten moment musi sie zmierzyc, - szanował on bardzo prawa boskie choć można stwierdzić, że dlatego tak to podkreślał ponieważ wiedział,...
Przydatność 60% Świat nie chce pamiętać - rozprawka
Ludzkość ma za sobą długą historię. Czasem jest ona przyjemna i można się nią szczycić, ale ta najnowsza jest krępująca i nie często zdarza się, że wspomina tamte czasy z uśmiechem na twarzy. Mowa tu o I i II wojnie światowej oraz okresie międzywojennym. Ówczesne zdarzenia przypomina się głównie na lekcjach historii. Są one niewygodne i często udaje się,...
Przydatność 50% W literaturze chodzi o to, aby zobaczyć siebie...
W literaturze chodzi o to, aby zobaczyc siebie. Jak żyjemy na świecie, pośród rowiesników, nie wiemy czy postepujemy dobrze i czy bedziemy szczesliwi w przyszłosci. W kazdej literaturze jest odpowiedz na pytanie. Czy jestesmy dobrzy dla swojej rodziny, czy duzo czasu poswiecamy jej. Tak tez było z Aurelią i jej matką w ksiazce pt."Opium w rosole". Matka nie opiekowała sie...
Przydatność 50% O co chodzi w pakiecie klimatyczno-energetycznym
Pakiet klimatyczno-energetyczny Istotą pakietu klimatyczno-energetycznego jest ograniczenie przynajmniej o 20 proc. emisji CO2 do atmosfery do 2020 roku przez kraje członkowskie UE. Dla Polski oznacza to w praktyce dekarbonizację i zawalenie się naszej energetyki w 94 proc. opartej na węglu,100-procentową podwyżkę cen prądu. . Musielibyśmy kupować głównie od Francji, która...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
antekL1 13.10.2015 (14:05)
[ Czytaj ^2 jako "do kwadratu"; ^3 jako "do sześcianu" itp. ]
Zadanie 1b)
= 3 * ( x^2 + xy -2xy - 2y^2 ) - 4 * ( 6x - 3y - 2xy + y^2 ) = ; upraszczamy to co w nawiasach
= 3 * ( x^2 - xy - 2y^2 ) - 4 * ( 6x - 3y - 2xy + y^2 ) = ; wymnażamy nawiasy
= 3x^2 - 3xy - 6y^2 - 24x + 12y + 8xy - 4y^2 = ; upraszczamy, co się da
= 3x^2 - 10y^2 + 5xy - 24x + 12y
=======================================
Zadanie 4e)
[ Czytaj: "P(x)" jako: "pierwiastek kwadratowy z "x" ]
Wzór: (a + b)^3 = a^3 + 3a^2 b + 2 a b^2 + b^3.
Zauważ, że:
[ P(2) ]^3 = 2 * P(2).
Wyrażenie z zadania =
= [2 * P(2) ]^3 + 3 * [ 2 * P(2) ]^2 * 3 + 3 * 2 * P(2) * 3^2 + 3^3 =
= 8 * 2 * P(2) + 9 * 4 * 2 + 6 * 9 * P(2) + 27 =
= 99 + 70 * P(2)
------------------
Zadanie 4f)
Wzór: (a - b)^3 = a^3 - 3a^2 b + 2 a b^2 - b^3.
Zauważ, że:
[ P(2) ]^3 = 2 * P(2).
[ P(3) ]^3 = 3 * P(3).
Wyrażenie z zadania =
= [ 3 *P(2) ]^3 - 3*[ 3*P(2) ]^2*[2 * P(3)] + 3*3*P(2)*[ 2*P(3) ]^2 - [ 2*P(3) ]^3 =
= 27*2*P(2) - 3*9*2*2*P(3) + 9*P(2)*4*3 - 8*3*P(3) =
= 54 * P(2) - 108 * P(3) + 108 * P(2) - 24 * P(3) =
= 162 & P(2) - 132 * P(3)
=======================================
Zadanie 5f)
To mi przypomina taki wzór skróconego mnożenia:
A^3 - B^3 = (A - B) ( A^2 + 2AB + B^2)
Zobacz, że wszystko się zgadza gdy
A = P(2) * a
B = P(5) * b
W drugim nawiasie mamy kolejno:
A^2 = [ P(2) * a ]^2 = 2a^2
AB = [ P(2) * a ] * [ P(5) * b ] = P(10) * ab
B^2 = [ P(5) * b ]^2 = 5b^2
Całe wyrażenie jest więc równe:
= A^3 - B^3 = [ P(2) * a ]^3 - [ P(5) * b ]^3 =
= 2 * P(2) * a^3 - 5 * P(5) * b^3
=======================================
Proszę, zamieść pozostałe przykłady oddzielnie,
bo ten tekst staje się za długi, poza tym liczenie "na piechotę" tych przykładów
to MASOCHIZM !
PO CO Wam tego typu ćwiczenia skoro istnieją darmowe programy
(np: "Maxima") które robią to automatycznie i bez pomyłek ?
Mamy XXI wiek!
W razie pytań pisz proszę na priv.
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie