Treść zadania

natalia-natalia111

A więc moje zadanie brzmi tak:
Przepisz wyrażenia do zeszytu i wpisz formy liczby mnogiej.
1. a crayon - two (napisać)
2. a baby - four (napisać)
3. a man - three (napisać)
4. a book - five (napisać)
5. a bus - three (napisać)
6.a family - two (napisać)

Proszę was o pomoc :)

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

  • userphoto

    1.two crayons
    2. four babies
    3.three men
    4.five books
    5. three buses
    6.two families

Podobne zadania

domel1131 list do nowego nauczyciela zadanie ci podałam Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: domel1131 14.4.2010 (18:15)
Edytka8 tekst do przetłumaczenia i zadanie do tego tekstu Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Edytka8 22.4.2010 (19:10)
dominik997 MAM ZADANIE NA JUTRO PROSZĘ O POMOC !!!!! Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: dominik997 25.4.2010 (21:15)
sabina3 Wpisz podane wyrazy do odpowiednich tzn. IS lub Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: sabina3 29.4.2010 (13:41)
sandrusia11 pomocy anglik podobno łatwe zadanie Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa 4 rozwiązania autor: sandrusia11 5.5.2010 (17:47)

Podobne materiały

Przydatność 70% Opis zeszytu od języka polskiego

Mój zeszyt od języka polskiego składa się z 60 kartek i jest formatu A5. Ma twardą okładkę, na której widnieją brązowe, jesienne liście. To doskonale pasuje do panującej teraz pory roku. Strona tytułowa mojego zeszytu jest dość biedna. Znajduje się na niej jedynie napis ”Język polski”, moje imię i nazwisko oraz klasa, do której chodzę. Staram się staranie prowadzić...

Przydatność 55% Pisownia partykuł (z zeszytu szkolnego)

1. Pisownia partykuł: a) łączna: -że, -ż, -li -by z czasownikami osobowymi, partykułami, spójnikami b) rozdzielna: no, niech, nie, czy -by po czasownikach bezosobowych, wyrazach funkcji czasownikowej: można, niepodobna, trzeba, warto, wolno -by po rzeczownikach, liczebnikach, przysłówkach, zaimkach przysłownych Przykłady: - Chodź no tutaj! - Świat by się zmienił,...

Przydatność 65% "Człowiek - to brzmi dumnie?"

W pracy chciałabym przedstawić swój pogląd na temat "Człowiek - to brzmi dumnie". Postaram się go udowodnić i napisać, dlaczego twierdzę tak, a nie inaczej. Na pewno powinniśmy być dumni z jednego z pierwszych osiągnięć człowieka - rozniecania ognia. To on zapoczątkował pierwsze "prawdziwe" życie człowieka. To dzięki niemu ludzie mogli ulepszyć swoje narzędzia i...

Przydatność 75% "Człowiek - to brzmi dumnie?" - Refleksja

Jak rozumiesz powiedzenie: Człowiek – to brzmi dumnie? Być człowiekiem to wielki obowiązek. Głównie obowiązek wobec innych ludzi, ale również i obowiązek wobec wszystkiego, co nas otacza. W pewnej książce spotkałam się ze zdaniem: „…przecież to bestie, nie ludzie (…)”. Znaczy to, że na miano człowieka trzeba sobie zasłużyć. Często słyszy się określenie...

Przydatność 75% Człowiek, to brzmi dumnie?

Człowiek. Istota posiadająca rozum, wiedzę. Potrafi się uczyć, rozwijać, tworzyć. Potrafi doceniać piękno. Niestety, potrafi też niszczyć, kraść, zabijać. Jedni mogą mówić, że już samo słowo człowiek, to, że należymy do gatunku homo sapiens sapiens, jest powodem do dumy. Ludzie są istotami często zapatrzonymi w siebie. Nie dostrzegają swoich wad, widzą tylko zalety....

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji