Treść zadania
Autor: kotek34547 Dodano: 21.2.2015 (19:12)
oblicz :
- 11 + (-16) + 23 =?
- 17 - 23 =?
- 15 ( - 21 ) =?
( - 24 ) : 6 * ( - 3 ) =?
7 * ( - 15) : 5 =?
[ 18 - 29 - 7 ] : [ ( - 2 ) * ( - 9 ) - 9 ] =?
( - 32 ) ; ( - 4 ) * 49 =?
7 * ( - 12 ) : 3,64 =?
( - 9)² : 3³ + ( - 2 )³ =?
4 + [ - 6 * 8 - 4 *( - 1 )] :11 + ( -1) * ( - 4 ) =?
3 + [( -4 ) * ( - 5 ) - ( -3 ) * 8 ] : (- 11) - (- 1 ) * ( - 2 )=?
- 2 : 3/5 - ( - 3/5 ) : 2 =?
[ - 1 ,25 + 2 i 2/3 * 1 i 1/4 ] : [ 2/3 - 1/2 - 1 ] =?
[ 1 ,6 - 1 i 3/5 * 1 i 1 /4 ] : [ 1 i 1/2 * 4/9 - 0,4 ] =?
3 i 3/8 - ( -3)² : 1 i 1/2 =?
( 1,2 * 5/12 - 0,8 ) : ( - 1/8 )=?
( - 1/24 ) + 4 i 1/2 * [ 5/9 + ( - 0 ,25 )]=?
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Oblicz pole i obwód figury ograniczonej wykresami funkcji y=5 i y=2x-8 oraz Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: anett 28.3.2010 (18:59) |
Oblicz objętość i pole powierzchni całkowitej prawidłowego ostrosłupa Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: martamika007 29.3.2010 (18:59) |
Oblicz objętość i pole powierzchni całkowitej prawidłowego ostrosłupa Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: martamika007 29.3.2010 (19:00) |
Oblicz długość okręgu opisanego na trójkącie równobocznym o boku Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: violetisavictim 30.3.2010 (16:30) |
Oblicz długość okręgu wpisanego w trójkąt równoboczny o boku długości Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: violetisavictim 30.3.2010 (17:40) |
Podobne materiały
Przydatność 65% Oblicze Ojczyzny
(praca z 1 klasy gima) słowa w wierszu "*** (oblicze ojczyzny)" Tadeusza Różewicza "na początku ojczyzna jest blisko, na wyciągnięcie ręki" oznaczają, że gdy jesteśmy jeszcze mali ojczyzna to rodzice, koledzy i koleżanki, to nasz dom, nasze podwórko. ważniejsze jest wtedy dla nas to, że koleżance zaginął kot, a nie że wielu ludzi nie ma pracy i nie ma za co wyżywić...
Przydatność 55% wiersz Oblicze ojczyzny
Czytając wiersz Tadeusz Różewicza pt.Oblicze ojczyzny odnoszę wrażenie,iż poeta miał szczęśliwe dzieciństwo,chociaż lata w których przyszło mu dorastać nie należały do spokojnych.Wojna i okupacja nie zatarły jednak beztroskich i pełnych ciepłych barw wspomnień poety. Kiedy jest się dzieckiem,całym światem są najbliżsi: mama,tata i...
Przydatność 65% Drugie oblicze opalania
Praca w załączniku
Przydatność 85% Oblicz masę cząsteczkową kwasu siarkowodorowego.
Wzór kwasu siarkowodorowego jest taki: H2S więc trzeba pomnożyć dwa razy masę atomową wodory i dodać masę siarki 2*1u+ 32u = 2u + 32u = 34u Odp. Masa cząsteczkowa H2S wynosi 34u.
Przydatność 100% "Złowrogie oblicze świata..." – rozważania nie tylko o "Procesie" Franza Kafki.
Historia ludzkości obfituje w przykłady „piekła na ziemi”, piekła które zostało zgotowane ludziom przez innych ludzi. Czasem to piekło stawało się rzeczywistością dla jego mieszkańców. Tracili oni nadzieję na wydostanie się z niego kiedykolwiek. Co więcej, po jakimś czasie zapominali oni o istnieniu innego, normalnego świata. Cały aparat utrzymujący piekło doprowadzał...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
2 0
sonar 21.2.2015 (19:46)
- 11 + (-16) + 23 =
= - 11 - 16 + 23=
= - 27 + 23=
= - 4
- 17 - 23 = - 40
( - 24 ) : 6 * ( - 3 ) =
= - 4 * (-3) =
= 12
7 * ( - 15) : 5 =
= - 105 : 5=
= - 21
[ 18 - 29 - 7 ] : [ ( - 2 ) * ( - 9 ) - 9 ] =
= [ - 11 - 7] : [ 18 - 9]=
= - 18 : 9=
= - 2
( - 32 ) ; ( - 4 ) * 49 =
= 8 * 49 =
= 392
7 * ( - 12 ) : 3,64 =
= - 84 : 3,64 =
= - 84 : 3 i 64/100=
= - 84 : 364/100 =
= - 84 * 100/364=
= - 8400/364=
= 23 i 28/364=
= 23 i 4/52
( - 9)² : 3³ + ( - 2 )³ =
= 18 : 27 + ( - 8)=
= 18/27 - 8=
= 2/3 - 8=
= - 7 i 1/3
4 + [ - 6 * 8 - 4 *( - 1 )] :11 + ( -1) * ( - 4 ) =
=4 + [ - 48 - (-4)] : 11 + 4=
= 4 + [ - 48 + 4] : 11+ 4=
= 4 + [ - 44] : 11 + 4=
= 4 + (- 4) + 4=
= 4 - 4 + 4=
= 0 + 4=
= 4
3 + [( -4 ) * ( - 5 ) - ( -3 ) * 8 ] : (- 11) - (- 1 ) * ( - 2 )=
= 3 + [ 20 - (-24)] : (-11) - 2=
= 3 + [ 20 + 24] : (- 11) - 2=
= 3 + 44 : (-11) - 2=
= 3 + (-4) - 2=
= 3 - 4 - 2=
= - 1 - 2=
= - 3
- 2 : 3/5 - ( - 3/5 ) : 2 =
= - 2 * 5/3 - (-3/5) * 1/2=
= - 10/3 - ( - 3/10) =
= - 3 i 1/3 + 3/10=
= - 3 i 10/30 + 9/30=
= - 3 i 1/30
[ - 1 ,25 + 2 i 2/3 * 1 i 1/4 ] : [ 2/3 - 1/2 - 1 ] =
= [ - 1 i 25/100 + 8/3 * 5/4] : [ 4/6 - 3/6 - 6/6] =
= [ - 1 i 1/4 + 2/3 * 5/1] : [ 1/6 - 6/6]=
= [ - 1 i 1/4 + 10/3] : [ - 5/6]=
= [ - 1 i 1/4 + 3 i 1/3] : [ - 5/6]=
= [ - 1 i 3/12 + 3 i 4/12] : [ - 5/6]=
= 2 i 1/12 : [-5/6]=
= 25/12 * [- 6/5]=
= 5/2 * [ - 1/1]=
= - 5/2=
= - 2 i 1/2
[ 1 ,6 - 1 i 3/5 * 1 i 1 /4 ] : [ 1 i 1/2 * 4/9 - 0,4 ] =
= [ 1,6 - 8/5 * 5/4] : [ 3/2 * 4/9 - 4/10]=
= [ 1,6 - 2/1 * 1/1] : [ 1/1 * 2/3 - 4/10]=
= [1,6 - 2/1] : [ 2/3 - 4/10]=
= [ 1,6 - 2] : [ 20/30 - 24/30]=
= - 0,4 : [ - 4/30]=
= - 4/10 * [ - 30/4]=
= -1/1 * [ - 3/1]=
= 3/1=
= 3
3 i 3/8 - ( -3)² : 1 i 1/2 =
= 3 i 3/8 - ( - 27) : 3/2 =
= 3 i 3/8 - (-27) * 2/3 =
= 3 i 3/8 - ( - 9) * 2/1 =
= 3 i 3/8 + 18/1=
= 3 i 3/8 + 18=
= 21 i 3/8
( 1,2 * 5/12 - 0,8 ) : ( - 1/8 )=
= (1 i 2/10 * 5/12 - 0,8) * (-8/1)=
= (12/10 * 5/12 - 0,8) * ( -8)=
= (1/2 * 1/1 - 0,80 : (-8) =
= (1/2 - 0,8) * (-8)=
= (5/10 - 0,8) * (-8)=
= (0,5 - 0,8) * (-8)=
= - 0,3 * (-8) =
= - 2,4
( - 1/24 ) + 4 i 1/2 * [ 5/9 + ( - 0 ,25 )]=
= - 1/24 + 9/2 * [ 5/9 - 25/100]=
= - 1/24 + 9/2 *[ 5/9 - 1/4]=
= - 1/24 + 9/2 * [ 20/36 - 9/36]=
= - 1/24 + 9/2 * 11/36 =
= - 1/24 + 1/2 * 11/4=
= - 1/24 + 11/8=
= - 1/24 + 1 i 3/8=
= - 1/24 + 1 i 9/24=
= 1 i 8/24=
= 1 i 1/3
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
werner2010 21.2.2015 (20:06)
dokładnie tak też odczytałem zapis tego przykładu
sonar 21.2.2015 (19:47)
Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam to działanie. Czy to miało być mnożenie ? Jeśli tak ,to rozwiązanie jest takie - 15 ( - 21 ) = 315