Treść zadania

~Alcia

Omówcie relacje między Niką a innymi bohaterami utworu.W tym celu odpowiedzcie na pytania:*Jak się kształtują relacje w grupie i jak się do tego
ustosunkowuje Nika?
*Jak dziewczynkę charakteryzuje narrtator?
*Czego czytelnik może się domyślic,ponieważ narrator nie mówi tego wprost?

Między nami kl.I gim. s 32.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

wielorybek Zredaguj zaproszenie na spotkanie promujące ekranizację utworu Antoine'a de Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: wielorybek 11.4.2010 (13:17)
werka_14 Opisz relacje w rodzinie Jedwabińskich Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: werka_14 5.5.2010 (20:47)
Dimeno naliza i interpretacja utworu "Testameny mój " Juliusza Słowackiego Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Dimeno 24.5.2010 (19:52)
Nieznany zaprojektuj stronę tytułową Utworu Don Kichot Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: Konto usunięte 21.6.2010 (20:05)
necia112 w jaki sposób artyści inspirują się Biblią i w jakim celu? Przedmiot: Język polski / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: necia112 15.9.2010 (18:15)

Podobne materiały

Przydatność 80% Porównaj Kordiana z innymi bohaterami romantycznymi.

W okresie romantyzmu tworzyło w Polsce trzech wybitnych poetów Juliusz Słowacki, Adam Mickiewicz i Zygmunt Krasiński. Każdy z wieszczów stworzył swój ideał bohatera romantycznego. Dlatego też mamy różnice wynikające z nieco odmiennego spojrzenia na świat przez każdego z twórców. W swojej wypowiedzi postaram się ukazać podobieństwa i różnice pomiędzy Kordianem...

Przydatność 65% Wygląd a relacje z innymi

Czy to, jak wyglądamy wpływa na nasze relacje z innymi i „pozycję” wśród rówieśników? Liczy się to, co mamy w środku czy jednak opakowanie: kolor włosów, oczu, jakie ciuchy nosimy? Od dawna panuje taki stereotyp, że nasz wygląd się nie liczy, a tylko i wyłącznie charakter… Ale czy w tych słowach można znaleźć choć trochę prawdy? Wątpię, ponieważ, kiedy idziemy...

Przydatność 100% Relacje Majki z innymi osobami

RELACJE Z MAMĄ – miłość, ale też obcość i niechęć do zwierzeń wynikają z problemów dojrzewania, a także poczucia, że mama nie rozumie Majki. RELACJE Z OJCEM – konflikty, pretensje, niezrozumienie, obcość. RELACJA Z SIOSTRĄ – troska o młodszą Gosię, miłość tęsknota za nią. UKŁAD Z JOLKĄ - zazdrość, podziw, chęć przebywania z koleżanką i...

Przydatność 70% Przedstaw człowieka i jego relacje ze światem oraz innymi ludźmi w „Granicy” Zofii Nałkowskiej.

Utwór ten prezentuje ważny temat: uniwersalny, ponadczasowy, filozoficzny – refleksja o człowieku, o naturze ludzkiej. Nałkowska pyta o człowieczeństwo. Uświadamia nam następującą refleksje: oto zupełnie inaczej postrzegamy siebie sami, inaczej widzą nas ludzie „z zewnątrz”. Kto ma racje? Czy istnieje obiektywna prawda o człowieku? ZENON ZIEMBIEWICZ Bohater powieści...

Przydatność 65% Relacje między państwem a Kościołem katolickim oraz innymi Kościołami i związkami wyznaniowymi.

Wolność sumienia i religii W trakcie debaty konstytucyjnej najwięcej kontrowersji budziła formuła oddzielenia Kościoła od państwa. Ostatecznie przyjęto kompromisowe zasady relacji między państwem a Kościołem oraz innymi związkami wyznaniowymi, określone w art. 25 Konstytucji RP. Regulacje dotyczące spaw wyznaniowych znajdują się także w art. 51, dotyczącym gwarancji...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji