Treść zadania
Autor: ~wr161922 Dodano: 9.6.2014 (17:03)
Skutki tsunami:
a) pośrednie, odczuwane w krótkim czasie po zdarzeniu
b) pośrednie, które mogą pojawić się w przyszłości
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Migrację. Przyczyny i skutki. Przedmiot: Geografia / Liceum | 3 rozwiązania | autor: kajoja91 25.4.2010 (19:42) |
Opisz przyczyny.. (nie skutki) Przedmiot: Geografia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: malinaaa92 5.5.2010 (13:27) |
negatywne skutki wyrębu lasów na ziemi Przedmiot: Geografia / Liceum | 2 rozwiązania | autor: dorota7609 20.5.2010 (20:56) |
1.Podaj 2 przyczyny i 2 skutki zmian wielkości wydobycia wegla kamiennego w Przedmiot: Geografia / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mansikka 24.5.2010 (16:55) |
skutki spalania paliw kopalniach Przedmiot: Geografia / Liceum | 2 rozwiązania | autor: boster18 5.8.2010 (16:14) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Czasy
Le passe compose – przeszły dokonany... Podmiot + avoir/etre +participe passe Participe passe Aimer = j’aime Finir = j’fini Entendre= j’entendu L’imperfait je => -ais tu => -ais ilelle => -ait nous => -ions vous => -iez ils/elles => -aient j’etais tu etais il etait nous etions vous etiez ils/elles etaient Le futur simple je => -rai...
Przydatność 50% Czasy
PRESENT CONTINOUS Zastosowanie: -czynność odbywająca się w chwili mówienia (I'm reading now.) -Czynność tymczasowa (He's staying a hotel at the moment.) -Plany na najbliższą przyszłość (We're going to the theatre on Sunday.) -Krytykowanie powtarzających się zachowań (You're always borrowing money from me!) Budowa: zdanie oznajmujące os+operator+czas(1)+końcówka"ing"...
Przydatność 65% Czasy
Le passe compose – przeszły dokonany... Podmiot + avoir/etre +participe passe Participe passe Aimer = j’aime Finir = j’fini Entendre= j’entendu L’imperfait je => -ais tu => -ais ilelle => -ait nous => -ions vous => -iez ils/elles => -aient j’etais tu etais il etait nous etions vous etiez ils/elles etaient Le futur simple je => -rai tu => -ras il/elle...
Przydatność 85% Czasy
Present Continuous Czas ten opisuje czynność jaka jest w tej chwili wykonywana. Czasownik BYĆ + końcówka ING Przykłady: I am writing a book now. He is writing a book now. Am I writing a book now? Is he writing a book now? I am not writing a book now. He isn’t writing a book now. Present Simple Używamy wtedy kiedy mówimy o czynnościach typowych, rutynowych,...
Przydatność 80% Czasy
Czasy teraniejsze PRESENT SIMPLE Budowa Zdania twierdzące I/You/We/They + V1 (I like music.) He/She/It + V1 + s (He likes music.) Przeczenia I/You/We/They + don't + V1 (I don't like music.) He/She/It + doesn't + V1 (She doesn't like music.) Pytania Do/don't + I/you/we/they/ + V1 (Do you like music?) Does/doesn't + he/she/it + V1 (Does she like music?) Krótkie...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie