Treść zadania

all22116

Zachowanie kelnera w pokoju gościa (obsługa konsumenta)

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

  • userphoto

    Kelner obsugujący gości hotelowych w części mieszkalnej powinien mieć duża praktyke zawodową, ponieważ znacznie trudniej jest tu podać posiłek. Kelner, bez względu ba zaistniałe warunki podczas obsługi, musi zachować umiar i elegancję, być zawsze uprzejmy.Obowiązuje go pukanie do drzwi pokoju, oczekiwanie aż gość je otworzy, przywitanie gościa. Może zaistnieć sytuacja braku reakcja ze strony gościa, wówczas kelner porozumiewa się telefonicznie przekazując informacje, że śniadanie jest przygotowane do podania.Kelner pouczony o dalszym swoim działaniu wie, że jeśli gość otwierający drzwi nie okaże chęci odebrania tacy / lub wózka / kelner wchodzi do pokoju zachowując się zgodnie z obowiązującymi zasadami. Prosi gościa o wskazanie miejsca postawienia wózka, tacy, pamięta jednocześnie o dostawieniu krzesła, proponuje nalanie napojów, opuszczając zaś pokój, życzy gościowi miłego dnia.Niezależnie od złożonego wcześniej zamówienia, kelner na życzenie gościa może przyjmowac od niego dodatkowe zamówienia do realizacji.

Podobne materiały

Przydatność 75% Zachowanie konsumenta

1. Zachowanie konsumenta 1.1.Konsument Konsument(gospodarstwo domowe) jest podmiotem systemu społeczno-gospodarczego. Jego funkcjonowanie w środowisku przyrodniczym, społecznym, gospodarczym związane jest z zaspokojeniem potrzeb, tj. pożądania czegoś, stanów odczuwania braków czegoś. Większość swoich potrzeb konsument zaspokaja za pomocą produktów, w których posiadanie...

Przydatność 50% Czy sklepy wpływają na zachowanie konsumenta? W jaki sposób klient jest manipulowany?

Skuteczność oraz efektywność działania w biznesie jest uzależniona od umiejętności wywierania wpływu na konsumentów oraz partnerów. Określone zachowania ludzi są wynikiem bodźców, na które, mniej lub bardziej świadomie reagują. Znając reguły zachowań konsumentów, można wpływać na ich zachowania. Stosowanie metod wywierania wpływu, socjotechnik, sposobów perswazji,...

Przydatność 60% Charakterystyka zawodu kelnera

praca

Przydatność 80% ABC Konsumenta cz.1

1. wg art. 384 k. c. za konsumenta uważa się osobę, która zawiera umowę z przedsiębiorcą w celu bezpośrednio nie związanym z działalnością gospodarczą (tu należy przypomnieć, że Kodeks cywilny w księdze pierwszej wyróżnia osoby fizyczne i prawne); 2. wg art. 2 ust. 11 ustawy antymonopolowej - ilekroć w ustawie jest mowa o konsumencie - rozumie się przez to każdego, kto...

Przydatność 80% ABC konsumenta cz.2

UMOWA SPRZEDAŻY-jest jedną z najczęściej zawieranych umów w obrocie gospodarczym i ma duże znaczenie dla każdego z konsumentów. Dla prawidłowego wykonania tej umowy szczególne znaczenie praktyczne ma wywiązanie się przez sprzedawce ze zobowiązania do wydania rzeczy należytej jakości, a przez kupującego do odebrania rzeczy i zapłaty ceny. Umowa sprzedaży podlega ogólnym...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji