Treść zadania
Autor: marzenatrusiak Dodano: 6.3.2014 (11:11)
Pomocy! Matematyka 2-do kwadratu *-razy
1.Wyrazy sumy algebraicznej 6x-4a2+9ax to:
A)6x,4a2,9ax B)-6x,-4a2,-9ax C)6x,-4a2,9ax D)-6x,4a2,-9ax
2.Po uporządkowaniu jednomianu 4a *(-6b)*a otrzymamy:
A)-24 a2 b B)-24 a2 b2 C)-4 a2 b2 D)6 a4 b6
3.obwód trójkąta równobocznego przedstawionego na rysunku obok wynosi:( BOKI TRÓJKĄTA RÓWNOBOCZNEGO MAJA 4K).
A)8k B)12k C)4 k2 D)4 k3
4.aby zachodziła równość 7c2+2d-7c2-9d+1=.....d+1 w wolne miejsce należy wpisać:
A)9 B)-9 C)2 D)-7
5.W wycieczce wzieło udział m mezczyzn ,o polowe mniej dzieci i p razy wiecej kobiet niz mezczyzn .liczbe uczestnikow wycieczki przedstawia wyrazenie:
A) (m-0,5*p) B)1,5+pm C)1,5m+pm D)m+0,5pm
......................................................................................................
1.po upozadkowaniu jednomianu -7x*4y*x otrzymamy:
A) -28 x2 y2 B) -28x2y C)-7x4 y7 D)-4x2 y2
2.Wyrazy sumy algebraicznej -2a+5b2+8ab to;
A)-2a,5b2,8ab B)2a,-5b2,8ab C) 2a,5b2,-8ab D)2a,5b2,8ab
3.Aby zachodzila rownosc 9t2+3k-9t2-8k+2=.......k+2,w wolne miejsce nalezy wpisac:
A)-9 B)9 C)-5 D)5
4.obwód trojkata rownobocznego przedstawionego na rysunku obok wynosi:(BOKI TRÓJKĄTA RÓWNOBOCZNEGO MAJA 6P).
A)6p2 B) 6p3 C)12p D)18p
5.W wycieczce wzielo udzial k kobiet,o polowe mniej dzieci i t razy wiecej mezczyzn niz kobiet.liczbe uczestnikow wycieczki przedstawia wyrazenie:
A)k+0,5tk B)tk+1,5k C)1,5+tk 0(k-0,5)*t
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
pomocy mam zadane z nierównosci a nieumiem ich Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: kusto 28.3.2010 (13:28) |
Prędkość, droga, czas - matematyka Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: patka_16 28.3.2010 (20:05) |
Matematyka - graniastosłupy Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: karolinka151900 29.3.2010 (18:14) |
Zapisz w postaci sumy. a) ( 1 / 2 + x ) do kwadratu b)(-2a+2b) do kwadratu Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Ilonus 30.3.2010 (16:25) |
Matematyka Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Mariolka95 30.3.2010 (17:49) |
Podobne materiały
Przydatność 80% Matematyka - wykłady
Wykłady w załącznikach
Przydatność 70% Matematyka finansowa
Matematyka finansowa wzory
Przydatność 50% Geometria - matematyka
Praca znajduje się w załączniku.
Przydatność 75% Podnoszenie do kwadratu liczb z końcówką "5"
Aby podnieść (w pamięci) do kwadratu liczby zakończone cyfrą "5", należy wykonać następujące operacje:
1. Końcowe cyfry wyniku, to będzie "25";
2. Początkowe cyfry otrzymujemy mnożąc liczbę utworzoną z początkowych cyfr (bez końcowej piątki) podnoszonej do kwadratu liczby przez liczbę o jeden większą.
Dokładniej wyjaśnią to przykłady:
35^2 =...
Przydatność 90% Słówka - Matematyka (Maths vocabulary)
MATHEMATICS BASIC WORDS algebra - algebra arytmetyka - arithmetic geometria - geometry trygonometria - trygonometry linia - line linia prosta - straight line linia prostopadła - perpendicular line linie równoległe - parallel lines odcinek - sector, segment punkt - point czworokąt - quadrangle elipsa - ellipse kwadrat - square okrąg - circle ośmiokąt -...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania
antekL1 6.3.2014 (13:42)
10 zadań na raz??? Chyba przesada! Poza tym nie ma rysunków.
Podziel to proszę na części po np. 3 zadania, dodaj rysunki,
wtedy wiele osób równolegle te zadania rozwiąże.