Treść zadania
Autor: ~aaaaaaa Dodano: 15.1.2014 (12:37)
co zostanie wyświtlone
int x; int*y; y=&x; *y=100; cout<<x<<"n:;
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
co zostanie wydrukowane na ekranie int a; int*b; b=&a; *b=100; cout Przedmiot: Informatyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ~aaaaaaa 15.1.2014 (12:40) |
Podobne materiały
Przydatność 50% W ilu nieznanych jeszcze językach, i ilu teatrach ta scena zostanie jeszcze powtórzona
27 marca przypadał Międzynarodowy Dzień Teatru Telewizji. TVP 1 przygotowała niebanalną propozycję- premierę inscenizacji „Juliusza Cezara” w przekładzie Stanisława Barańczaka, reżyserii Jana Englerta, odtwórcy roli głównej. Iluż analogii z aktualną polska rzeczywistością, fenomenami politycznymi, sensem istnienia mediów, w tym telewizji, w procesie kształtowania...
0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań
1 0
Muflona 15.1.2014 (19:40)
W tym przypadku nic się nie wyświetli, tak jak w innym Twoim zadaniu, chyba, że treść jest niepoprawna i na końcu powinno być cout <<x<<"\n"; wtedy wyświetli się 100. a "\n"; a zamiast tego, można wpisywać andl
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
1 0
antekL1 16.1.2014 (16:51)
Ale pomijając literówkę w "\n" to:
"y" (które jest wskaźnikiem ) pokaże na ten sam adres gdzie jest integer "x".
*y jest w tym momencie tym samym, co "x" więc na x zostanie podstawione 100. (patrz post od "Muflona")
[ instrukcja: y = &x podstawia właśnie adres x ( czyli &x) na y - wskaźnik i adres to to samo ]
Ponieważ miejsce na "x" jest rezerwowane już przy kompilacji,
pozostałe instrukcje używają legalnie pamięci przydzielonej programowi.
Tylko popraw to "\n".
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie