Treść zadania

natalia29081998

Co,twoim zdaniem ,zmieniło się najbardziej w sposobie prowadzenia wojny od starożytności do naszych czasów?

Bardzo proszę o szybka pomoc!
z góry DZIĘKUJE!

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Starożytne:
    -broń-włócznie, miecze, noże, katapulty
    -pojazdy-konie
    -ludzie walczyli o terytoria
    Współczesne:
    -brón-bomby,pistolety,granaty,noże,pałki
    -pojazdy-czołgi,samoloty,auta,helikoptery,ciężarówki,motocykle
    -ludzie walczą o zagarnięcie terytoriów
    -walczymy przedewszystkim o władze nad wszystkim, wszystkimi

Rozwiązania

  • Kar_olinka12

    Na pewno zmieniła się broń i taktyki wojen

  • userphoto

    Najbardziej zmieniła się broń, gdyż kiedyś walczono mieczami, nożami, włuczniami, gdziś karabinami, pistoletami, pałami, nożami itp ;]

Podobne zadania

_myszka_ 5 klasa Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: _myszka_ 6.5.2010 (14:36)
ryba11 Klasa 5. Na podstawie tekstu z podręcznika wypisz zajęcia średniowiecznych Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: ryba11 10.5.2010 (16:20)
Michael-Jackson 5 klasa na jutro !!! Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 4 rozwiązania autor: Michael-Jackson 20.5.2010 (19:01)
Michael-Jackson 5 klasa historia na jutro bardzo wazne za najlepsza dam naj Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 3 rozwiązania autor: Michael-Jackson 20.5.2010 (19:26)
jula0911 to klasa 4 Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: jula0911 25.5.2010 (21:36)

Podobne materiały

Przydatność 55% Klasa szkolna

Klasa szkolna jest grupą wtórną, utworzoną w sposób formalny dla celów głównie dydaktycznych. Jednakże, gdy przekształca się w grupę nieformalną, może mieć ogromny wpływ na jednostkę. Grupy nieformalne stanowią pewną odmianę grup pierwotnych. Jednostka należy do nich na zasadzie wspólnych zainteresowań, dobrowolnie członkowie kontaktują się za sobą często i...

Przydatność 50% Reakcje chemiczne - I klasa

Reakcje egzotermiczne: 2Mg + O2 = 2MgO CH4 + 2O2 ® CO2 + 2H2O Zn + 2HCl ® ZnCl2 + H2 Fe + 2HNO3 ® Fe(NO3)2 + H2 2NaOH + H2SO4 ® Na2SO4 + H2O KOH + HNO3 ® KNO3 + H2O Reakcje endotermiczne: 2HgO ® 2Hg + O2 Cu(OH)2 ® CuO + H2O N2 + O2 ® 2NO 2% produktu przy 2000C H2 + J2 ® 2HJ CaCO3 ® CaO +CO2 NH4 HCO3 ® NH3 + CO2 + H2O wodorowęglan...

Przydatność 55% SCIAGA 4 KLASA

POST.KONF.W.TEHERANIE 1.12.1943 OD 28 LISTOPADA CHURCHIL PRÓBOWAŁ PRZEFORSOWAC KONCEPCJE UDERZENIA NA BAŁKANY W KIERUNKU PÓŁNO. USTALONO ŻE DZIAŁANIA ZOSTANA ROZPOCZETE OD MAJA1944.DO PL MIAŁY BYĆ PRZYŁĄCZONE PRUSY WSCH.WIĘKSZY DOSTEP DO MORZA. W TEH.USTALONO NIEFORMALNY PODZIAL EUROPY NA STREFE WPŁYWÓW.STALINOWI POZOSTAWIONO WOLNĄ REKE W PL RUMUNI BULGARI NA WEGRZECH ORAZ W...

Przydatność 65% Ściąga klasa III liceum

Lekcja 1 1. Położenie Polski w Europie i jego konsekwencje: Polska lezy w półkuli północnej i wschodniej między 49st00' a 54st50' szerokości geograficznej północnej oraz między 14st07' a 24st08' dlugosci geograficznej wschodniej. Rozciągłość południkowa wynosi 5st50' (694km). Kąt padania promieni słonecznych w Warszawie (52st15' N) waha się od 14st18' w grudniu do 61st12' w...

Przydatność 50% Klasa ogólna, poczatki- sciąga

francuski, klasa ogólna, poczatki [ściąga] Elle habite a Paris? Habite-t-elle a paris? Est-ce qu’ elle habite a Paris? Non, elle n’habite pas a Paris?) ODMIANA /Je suis /tu es /il est /elle est /nous sommes /vous etes /ils sont /elles sont (mieszkać) 1E 2S 3O 1ONS 2 EG 3ENT faire (robić) Rodzajniki –un (M) –une(Ż) –des(MN) aimer(lubić) C’est tout? Słówka regarder...

0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji