Treść zadania

Konto usunięte

Plus uzasadnienie jeśli dałoby radę.

Załączniki do zadania

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    Analizujemy:

    A.
    10 poprawnych zadań daje Magdzie 10 * 4 = 40 punktów
    Brak odpowiedzi nie zmienia liczby punktów
    Pozostaje niepewne 15 - 10 - 1 = 4 zadania.

    Nie mogła rozwiązać wszystkich poprawnie, bo dodałoby to jej 4*4 = 16 punktów
    i miałaby 40 + 16 = 56, a ma mniej
    Trzy poprawne odpowiedzi i jedna błędna to 3*4 - 1 = 11 punktów. Też nie.
    Dwie poprawne odpowiedzi i dwie błędne to 2*4 - 2 = 6 punktów. PASUJE !
    Zdanie A jest prawdziwe

    B.
    Czyli rozwiązała poprawnie albo 10 zadań i w jednym nie dała odpowiedzi,
    albo poprawnie 11 zadań.
    Pierwszy przypadek nie może dać 46 punktów (10*4 + 0 - 4 = 36)
    Drugi przypadek daje: 11*4 - 4 = 40. Za mało.
    Zdanie B jest fałszywe

    C.
    To jej daje tylko co najwyżej 44 punkty. Za mało.
    Zdanie C jest fałszywe

    D.
    Znów mamy możliwość 10, 11 lub 12 poprawnych odpowiedzi.
    Wiemy z poprzednich punktów, że 10 i 11 dobrych odpowiedzi nie wystarcza.
    12 dobrych odpowiedzi daje 12*4 = 48 punktów, ale 3 złe zmniejszają
    ilość punktów do 48 - 3 = 45. Za mało.
    Zdanie D jest fałszywe

Rozwiązania

Podobne zadania

Natalia87 CZY MOZLIWE JEST ABY SUMA LICZB NIEWYMIRENYCHBYLA LICZBA WYMIERNA? JELI TAK Przedmiot: Matematyka / Liceum 2 rozwiązania autor: Natalia87 8.9.2011 (17:06)
Nieznany Proszę również o uzasadnienie czemu ta odpowiedź. Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 23.11.2013 (15:56)
Nieznany Proszę również o uzasadnienie. Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 23.11.2013 (18:52)
Nieznany Proszę też o uzasadnienie. Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 8.12.2013 (11:46)
Nieznany proszę też o uzasadnienie Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 8.12.2013 (19:45)

Podobne materiały

Przydatność 65% Uzasadnienie antropologiczne

Uzasadnienie antropologiczne - znaczenie słowa w życiu człowieka Chociaż żyjemy w czasach, kiedy słowo przestało być niemal jedynym środkiem przekazywania myśli ludzkich, nie straciło jednak ono swego znaczenia. To znaczenie zostało nieco osłabione przez cywilizację obrazu, szczególnie w filmie i telewizji, ale również dzisiaj nie może być całkowicie pominięte. Przecież...

Przydatność 85% Kaliber 44 - Plus i minus

Na zadanie mieliśmy przeanalizować tekst muzyki alternatywnej. Wybrałem piosenkę pt. „Plus i minus” grupy Kaliber 44. Tekst piosenki opowiada o chłopaku, który przeprowadza badania na obecność wirusa HIV. Nasz bohater żyje w niepewności o wynik. Ciągle myśli tylko o nim. Mówi, że pozytywny wynik testu byłby dla niego jak wyrok. Zastanawia się czy ewentualny plus nie jest...

Przydatność 60% Polon i rad

POLON Polon, Po, polonium, pierwiastek chemiczny należący do grupy VI Awukładzie okresowym, liczba atomowa 84, masa atomowa 210,11. Znanych jest 27 izotopów polonu, najdłużej życiowy 209Po ma T1/2=102 lata. W przyrodzie polon występuje wrudach uranowych. Najczęściej stosowany izotop 210Po otrzymuje się przez bombardowanie 209Bi neutronami lub przeróbkę rud uranowych,...

Przydatność 65% Pierwiastki promieniotwórcze rad i polon

Sto lat minęło od czasu gdy nasza rodaczka Maria Skłodowska-Curie i Piotr Curie rozpoczęli badania nad odkrytym w 1896 r. przez Henri Becquerela niewidzialnym promieniowaniem emitowanym przez sole uranu. Efektem ich prac było odkrycie pierwszych piewiastków radioaktywnych. Dziś wiemy, że Maria i Piotr Curie zbudowali fundamenty pod wzniesienie gmachu nowej dyscypliny nauki –...

Przydatność 60% Valeurs de la vie les plus importants

Pour moi, le valeur le plus important, c’est le bonheur. La famille, l’amiti, l’amour; c’est tout dans le bonheur. Et de l’autre ct, ils sont seulement les valeurs intermdiaires. Ils ne nous apportent toujours le bonheur. Pourtant, il y a beaucoup de familles pathologiques! Est-ce que les enfants vivants dans ces familles sont heureux? Je ne pense pas. Et les valeurs de la vie,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji