Treść zadania

~Lucyna Makowska

Witam,proszę o pomoc,klasa I gimnazjum:
Mamy wykonać alfabet rosyjski małe i duże litery oraz polskie odpowiedniki:
przy każdej literce mamy napisać 4 słowa na daną literę
mają być napisane po rosyjsku z tłumaczeniem na j.polski
Alfabet ma być napisany w prawidłowej kolejności w/g reguł rosyjskich
Dziękuję z góry

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

natalia863 pierwsza pomoc przy zatruciach Przedmiot: Język obcy / Gimnazjum 7 rozwiązań autor: natalia863 12.4.2010 (20:45)
madziulaa21 rosyjski!! Przedmiot: Język obcy / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: madziulaa21 21.4.2010 (20:28)
MaTiKeNzO 10:02 11:05 18:25 23:23 Proszę przetłumaczyć to na język rosyjski Przedmiot: Język obcy / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: MaTiKeNzO 25.4.2010 (19:40)
Galacticos Bardzo proszę o pomoc język rosyjski Przedmiot: Język obcy / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: Galacticos 24.5.2010 (19:11)
werakonie jez.rosyjski Przedmiot: Język obcy / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: werakonie 14.9.2010 (18:50)

Podobne materiały

Przydatność 70% Alfabet francuski

 A – [a]  B – [be]  C – [se]  D – [de]  E – [e]  F – [ef]  G – [rze]  H – [asz]  I – [i]  J – [rzi]  K – [ka]  L – [el]  M – [em]  N – [en]  – [o]  P – [pe]  Q – [ku]  R – [er]  S – [es]  T – [te]  U – [u]  V – [we]  W – [dublewe]  X – [iks]  Y –...

Przydatność 65% Alfabet hiszpański

Alfabet hiszpański a [a] b [be] c [ce] d [de] e [e] f [efe] g [ge] h [hache] i [i] j [jota] k [ka] l [ele] m [eme] n [ene] ñ [eñe] o [o] p [pe] q [cu] r [erre] s [ese] t [te] u [u] v [uve] w [uve doble] x [equis] y [i griega] z [zeta]

Przydatność 75% Folklor rosyjski

USTNA TWÓRCZOŚĆ LUDU ROSYJSKIEGO-FOLKLOR „Poezja ludowa”, „ludowa literatura”, „ludowa tradycja”, „twórczość poetycka ludu”, „folklor” -terminy oznaczające słowną twórczość mas ludowych, rozwijała się zgodnie z własnymi prawidłowościami. FOLKLOR- wprowadzony w 1846 r., przez anglika Williama Thomasa. Znaczeniowo szerszy, oznacza nie tylko „gminną...

Przydatność 50% Zabór rosyjski

W 2 połowie 19 wieku po stłumieniu powstania styczniowego rząd carski dążył do zdławienia naszej niepodległości. Rozpoczął rusyfikacji , czyli wynaradawiania ludności polskiej. Narzucali Polakom kulturę i język rosyjski. Zrusyfikowano także administracje : z urzędów usunięto język polski i większość stanowisk zajęli Rosjanie. zabór ten objął także szkolnictwo:...

Przydatność 55% Klasa szkolna

Klasa szkolna jest grupą wtórną, utworzoną w sposób formalny dla celów głównie dydaktycznych. Jednakże, gdy przekształca się w grupę nieformalną, może mieć ogromny wpływ na jednostkę. Grupy nieformalne stanowią pewną odmianę grup pierwotnych. Jednostka należy do nich na zasadzie wspólnych zainteresowań, dobrowolnie członkowie kontaktują się za sobą często i...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji