Treść zadania
Autor: ~Klaudia Dodano: 29.9.2013 (19:23)
zad. 7 str. 40 po podwyżce ceny o 15% samochód kosztuje 40 250zł. Jaka była cena samochodu przed podwyżką? O ile wzrosła cena? Jak to rozwiązać????
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
JAKA ROLE W ZYCIU CZLOWIEKA PELNI WSPOLNOTA ? Przedmiot: Religia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: aanulekk 23.9.2010 (17:14) |
jaka postawe powinien przyjąć każdy czlowiek wobec jezusa i dlaczego Przedmiot: Religia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: mateusz19960542 29.9.2010 (17:15) |
Jaka była Ewangelia w niedzielę na Mszy Świętej .? Podajcie tylko mi jedno Przedmiot: Religia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: pastorka 12.10.2010 (21:46) |
Napisz jaka powinna być osoba z którą w przyszłości chciałbyś w Przedmiot: Religia / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: seqtember 18.10.2010 (20:09) |
1) jaka pieśń kiedy i gdzie pomogła podjac kardynałowi Karolowi Wojtyle Przedmiot: Religia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: tornado951 24.10.2010 (21:12) |
Podobne materiały
Przydatność 75% Ceny
CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....
Przydatność 80% Ceny monopolistyczne
CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...
Przydatność 60% Strategia ceny
CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...
Przydatność 60% Równanie okręgu : zad 7,5
zad 7,5 str 307 podręcznik do matematyki prosto do matury M. Antek, K. Belka, P. Grabowski zad 7,5 Sprawdź który z punktów należy do okręgu. zadanie zrobione, w załączniku :)
Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny
Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
2 0
rob 29.9.2013 (19:30)
jeśli cena wzrosła o 15% tzn., że obecna wartość samochodu wynosząca 40 250 zł stanowi 100%poprzedniej ceny + 15% = 115%, czyli pytamy o kwotę, która odpowiada 100%
40 250 zł stanowi 115%, to
x zł stanowi 100%
x=40250*100/115=35 000 zł
przed podwyżką samochód kosztował 35 000 zł, a jego cena wzrosła o 40 250 - 35 000 = 5 250 zł
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie