Treść zadania

Forever-Alone

1.Zapisz podane ułamki w postaci ułamków dziesiętnych:
2/5
6/25
1/50
7/4
2 3/5
4 13/20
7/250
1 3/40
1 5/8
2.W zbiorze B są te same liczby co w zbiorze A, z wyjątkiem jednej. Odszukaj tę liczbę;





3.Wstaw znak <.= lub > :
0.4 3/5
0.7 3/4
0.3 7/25
1.75 1 3/4
1.8 1 8/13
5.12 5 1/8
8/9 0.8
3 9/20 3.45
8.3 8 1/4

Załączniki do zadania

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

  • Muflona

    Zadanie 1. Ułamek rozszerzamy tak aby w mianowniku było 10, 100, 1000

    a) 2 / 5 = 4 / 10 = 0,4

    b) 6 / 25 = 24 / 100 = 0,24

    c) 1 / 50 = 2 / 100 = 0,02

    d) 7 / 4 = 175 / 100 = 1,75

    e) 2 i 3/5 = 13 / 5 = 26 / 10 = 2,6

    f) 4 i 13 / 20 = 93 / 20 = 465 / 100 = 4,65

    g) 7 / 250 = 28 / 1000 = 0, 028

    h) 1 i 3/40 = 43 / 40 = 1075 / 1000 = 1, 075

    i) 1i 5/8 = 13 / 8 = 1625 / 1000 = 1,625

    Zadanie 2.
    Zdjęcie troszkę niewyraźne, dlatego pozwoliłam sobie na zmianę ułamka dziesiętnego na zwykły, myślę, że sobie poradzisz :)

    0,18 = 18 / 100 = 9 / 50 ( na pewno jest w zbiorze A)

    0,175 = 175 / 1000 = 35 / 200 = 5 / 40 = 1 / 8

    0,015 = 15 / 1000 = 3 / 200

    0,625 = 625 / 1000 = 25 / 40 = 5 / 8 ( Na pewno jest w zbiorze A)

    0,35 = 35 / 100 = 7 / 20

    0,004 = 4 / 1000 = 1 / 250 ( Jest w zbiorze A)

    Ostatniego nie udało mi się przeczytać :(

    Zadanie 3.
    0.4 < 3/5

    0.7 < 3/4

    0.3 > 7/25

    1.75 = 1 3/4

    1.8 > 1 8/13

    5.12 > 5 1/8

    8/9 > 0.8

    3 9/20 = 3.45

    8.3 > 8 1/4

  • sel14

    01

    Muflona 21 minut temu


    Zadanie 1. Ułamek rozszerzamy tak aby w mianowniku było 10, 100, 1000

    a) 2 / 5 = 4 / 10 = 0,4

    b) 6 / 25 = 24 / 100 = 0,24

    c) 1 / 50 = 2 / 100 = 0,02

    d) 7 / 4 = 175 / 100 = 1,75

    e) 2 i 3/5 = 13 / 5 = 26 / 10 = 2,6

    f) 4 i 13 / 20 = 93 / 20 = 465 / 100 = 4,65

    g) 7 / 250 = 28 / 1000 = 0, 028

    h) 1 i 3/40 = 43 / 40 = 1075 / 1000 = 1, 075

    i) 1i 5/8 = 13 / 8 = 1625 / 1000 = 1,625

    Zadanie 2.
    Zdjęcie troszkę niewyraźne, dlatego pozwoliłam sobie na zmianę ułamka dziesiętnego na zwykły, myślę, że sobie poradzisz :)

    0,18 = 18 / 100 = 9 / 50 ( na pewno jest w zbiorze A)

    0,175 = 175 / 1000 = 35 / 200 = 5 / 40 = 1 / 8

    0,015 = 15 / 1000 = 3 / 200

    0,625 = 625 / 1000 = 25 / 40 = 5 / 8 ( Na pewno jest w zbiorze A)

    0,35 = 35 / 100 = 7 / 20

    0,004 = 4 / 1000 = 1 / 250 ( Jest w zbiorze A)

    Ostatniego nie udało mi się przeczytać :(

    Zadanie 3.
    0.4 < 3/5

    0.7 < 3/4

    0.3 > 7/25

    1.75 = 1 3/4

    1.8 > 1 8/13

    5.12 > 5 1/8

    8/9 > 0.8

    3 9/20 = 3.45

    8.3 > 8 1/4

Podobne materiały

Przydatność 50% Postacie

Banach-matematyk, profesor Uniwesyt Lwows. Beck-polityk,szef gabinetu ministra spraw wojskowych,pracownik Piłsudskiego Beria-szef NKWD,usprawnienie pracy aparatu bezpieczeństwa,powołanie szkoły dla NKWD Budionny-marszałek ZSRR,dowódca Armii Czerwonej,umocnił i zmodernizował siły zbrojne Chamberlain-konserwatywny polityk brytyjski,premier,rzecznik ustępstw przeciw hitlerowcom...

Przydatność 55% Postacie historyczne

Władysław Bortnowski (1881-1966) Władysław Bortnowski, generał, od 1908 roku w Związku Walki Czynnej. W latach 1914-17 członek Legionów Polskich, a od 1918 roku zajmował wyższe stanowiska w Wojsku Polskim. Od 1925 roku był w służbie liniowej. W roku 1932 roku został generałem brygady, a w cztery lata później - generałem dywizji. W październiku 1938 roku stanął na czele...

Przydatność 80% Autocharakterystyka postaci.

Nazywam się Rafał. Urodziłem się w Województwie Warmińsko-Mazurskim, a dokładniej w Giżycku. Mieszkam w Łomży w domu jednorodzinnym z rodzicami, dwoma braćmi i dziadkiem. Mam 16 lat i obecnie uczęszczam do I klasy technikum Informatycznego. Jestem średniego wzrostu i wagi o brązowych włosach. Mam piwne oczy oraz jasną cerę. Ubieram się raczej luźno i na...

Przydatność 55% Barok (postacie)

Barok- kierunek w kulturze europejskiej XVII i pierwszej połowy XVIII w. Narodził się we Włoszech. Cechował go dynamizm, rozmach, przepych, odwoływanie się do uczuć odbiorcy, różnorodność i kontrastowość. Na ogół wywodzi się go z portugalskiego słowa barocco oznaczającego nieforemną perłę. Początkowo barok uważano za coś nienaturalnego, przesadnego i dziwacznego....

Przydatność 55% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu.Rozwiń temat,analizując podane utwory Jana Kochanowskiego .

Mamy przed sobą dwa wiersze Jana Kochanoeskiego. Pierwszy z nich to "Pieśń świętojańska o Sobótce", drugi to "Tren XVII". Oba te utwory zostały napisane przez jednego człowieka , typowego perzedstawiciela epoki "renesansu", a jednak są tak bardzo różne w swojej wymowie. Abyśmy mogli dokonać analizy tych utworów , musimy najpierw zdać sobie...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji