Treść zadania
Autor: lisica Dodano: 22.5.2013 (19:03)
odmierzcie na podłodze korytara kilka odcinków równych 1m każdy. opiszcie je kolejnymi liczbami ( 1m, 2m, 3m ....) niech jeden z kolegów wolno porusza się wzdłuż korytarza , a drugi odczytuje na zegarku z sekundnikiem 9 lub na stoperze) czas, w którym idący przekracza kolejne linie. sporządżcie tabele i wpiszcie swoje pomiary opisujące ruch kolegi
na dziś pliss
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Tatrzańskie zagadki. Bartek spedził w tatrach kilka dni.Korzystając z Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: izab1303 2.6.2010 (15:46) |
Podaj po kilka przykładów gniazdowników i niegniazdowników . Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: ankaaxdd 28.9.2010 (18:48) |
1.Podaj kilka przykładów zachowania zwierząt wynikające ze zmian Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: moniczka1229 17.10.2010 (14:02) |
opiszcie mi te tematy które są w podpunktach 1. Właściwości fizyczne i Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: beatris_cebulka11 17.10.2010 (15:06) |
Pomóżcie!!!!!! W załączniku macie obrazki.Opiszcie Przedmiot: Biologia / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: Lisek21 23.11.2010 (16:52) |
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie