Treść zadania

sonia11553

A
1 Przetłumacz wyrażenia podane w nawiasach. (1 pkt za każdą poprawną odpowiedź = 4 pkt)

1. This is (pokój mojego brata) ______________________________.
2. They’re (przyjaciele Anny) ____________________________.
3. Do you know (siostrę Marka) ________________________?
4. That’s (samochód mojego taty) __________________________.

2 Uzupełnij pytania odpowiednim zaimkiem pytającym. (1 pkt za każdą poprawną odpowiedź = 3 pkt)

1. ________________ CD player is this? It’s Peter’s.
2. ________________ is that? It’s Mary’s new phone.
3. ________________ is the girl in the photo? She’s Helen’s sister.

3 Przyjrzyj się diagramowi, a następnie uzupełnij zdania. (1 pkt za każdą poprawną odpowiedź = 5 pkt)

1. Mike is Mary’s ________________.
2. Chris, Eva, Irene and Mat are Ellen,
Dave and Vera’s ______________.
3. Irene is Mary’s _________________.
4. Dave is Ben’s _________________.
5. Ben is Dave, Ellen and Vera’s _____________________.



4 Uzupełnij zdania przymiotnikami w nawiasach w stopniu wyższym lub najwyższym. (1 pkt za każdą poprawną odpowiedź = 4 pkt)
1. New Zealand is ____________________ (beautiful) country in the world.
2. My brother is ___________________ (young) than me.
3. I think football is ______________________ (exciting) than basketball.
4. The centre is usually ____________________ (noisy) part of town.

5 Uzupełnij brakujące litery tak, aby utworzyć nazwy zawodów. (1 pkt za każdą poprawną odpowiedź = 4 pkt)

Theatre: play, c _ _ ed _ _ n, _ _ r _ ct _ _
Music: hip hop, c _ _ p _ s _ _ , _ _ s _ c _ _ n

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 65% Poprawne malowanie obrazów według nauczyciela

Do namalowania obrazu bedą ci potrzebne różne przedmioty tp. a)DO MALOWANIA FARBAMI *pędzelki różnej grubosci *kartka papieru lub wlukna *farby *kubek z woda *i inne do ozdoby np. brokat b)DO MALOWANIA KREDKAMI *kartka papieru *cienkopis do konturów *kredki *inne

Przydatność 85% Postępowanie egzekucyjne w administracji test 68 pytań + poprawne odpowiedzi

1.Zajęcie wierzytelności z rachunków bankowych w postępowaniu egzekucyjnym w administracji jest skuteczne: a)tylko w odniesieniu do tych rachunków, których numery zostały wskazane przez organ egzekucyjny w zawiadomieniu o zajęciu wierzytelności z rachunku bankowego, b)w odniesieniu do wszystkich rachunków bankowych zobowiązanego, niezależnie od tego, czy organ egzekucyjny...

Przydatność 55% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu.Rozwiń temat,analizując podane utwory Jana Kochanowskiego .

Mamy przed sobą dwa wiersze Jana Kochanoeskiego. Pierwszy z nich to "Pieśń świętojańska o Sobótce", drugi to "Tren XVII". Oba te utwory zostały napisane przez jednego człowieka , typowego perzedstawiciela epoki "renesansu", a jednak są tak bardzo różne w swojej wymowie. Abyśmy mogli dokonać analizy tych utworów , musimy najpierw zdać sobie...

Przydatność 75% Zinterpretuj podane fragmenty noweli „Gloria victis”, charakteryzując przyrodę jako świadka opisywanych zdarzeń.

"Gloria victis" Elizy Orzeszkowej to opowiadanie relacjonujące przebieg epizodu z powstania styczniowego, gdzie chór leśnych drzew i polnych kwiatów opowiada o ważnym wydarzeniu historycznym. Ta personifikacja pomogła autorce wyrazić swój pogląd na sprawę, o której nie mogła pisać inaczej, jak za pomocą języka ezopowego. Pisarka swym utworem złożyła hołd odwadze...

Przydatność 85% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.

Onufry Zagłoba to doskonały przykład XVII-wiecznego Sarmaty. Postawa tego bohatera, jego czyny i słowa są typowe dla tej właśnie grupy społecznej. Poniższe fragmenty w pełni obrazują postać Zagłoby jako idealnego szlachcica sarmackiego. Pierwszy fragment to przemowa Zagłoby w Kiejdanach, tuż przed zdradą Radziwiłła. Szlachcic wymienia w niej swoje liczne zalety....

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji