Treść zadania

aga1691

1.Wskazać, który z graczy ma strategię zwycięską w grze NIM2(n,k) dla n>2 i k>1
(wytłumaczenie gra NIM2 : Na stole znajduje się n stosów,a na każdym z nich k zapałek.Dwaj gracze na przemian mogą zabierać dowolną ilość zapałek z dowolnie wybranego stosu.Gracz który weźmie ostatnią zapałkę przegrywa)

2.Wypisać strategię zapewniającą remis graczowi II w grze kółko i krzyżyk dla n=3

3.Wskazać strategię zwycięską w grze dualnej do NIM3(n)

(wytłumaczenie gra NIM3: Na stosie znajduje się n zapałek.Pierwszy gracz dzieli stos na dwa niepuste stosy następnie drugi wybiera jeden z dwóch stosów(drugi wyrzuca) i ten stos dzieli na dwa niepuste stosy, poten pierwszy gracz robi to samo itd. Gracz który wybierze stos z jedną zapałką przegrywa.

4.Dwaj gracze na przemian podają cyfry

a1 a2 a3.....

b1 b2 b3 ....

i póżniej tworzą liczbę 0,a1b1a2b2a3b3....

Gracz pierwszy wygrywa <=> gdy podana liczba jest wymierna.

Wskazać który z graczy ma strategię zwycięską i opisać tą strategię.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 65% Strategie

1. Zarządzanie organizacją jako proces decyzyjny, funkcje menedżera w zarządzaniu organizacją - Podejmowanie decyzji jest istotą procesu zarządzania aby móc podejmować decyzje musi być spełniony szereg warunków z których trzy mają decydujące znaczenie – sytuacja decyzyjna tzn. taka która zmierza do dokonania wyboru – autonomia decyzyjna tzn. władanie środkami do realizacji...

Przydatność 75% Strategie marketingowe

Podstawowa przesłanka wyboru i formułowania strategii marketingowej są wyniki wszechstronnej analizy przedsiębiorstwa w konkretnym otoczeniu gospodarczym i społecznym. Analiza ta zmierza do określenia zagrożeń i szans związanymi ze zmianami dokonującymi się w otoczeniu firmy oraz do oceny posiadanych zasobów (rzeczowych, finansowych, osobowych) z punktu widzenia pozycji zajmowanej...

Przydatność 50% Strategie Wynagrodzeń

1.PODSTAWOWE POJĘCIA a) Płaca i jej funkcje b) Wartościowanie stanowisk pracy 2.ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE a) Pojęcie zarządzania strategicznego b) Etapy procesu zarządzania strategicznego c) Poziomy strategii d) Strategie wynagrodzeń 3.TYPY ORGANIZACJI a) Metoda macierzy BCG b) Teoria cyklu rozwojowego firmy 4.RODZAJE...

Przydatność 55% Strategie Marketingowe

1. Krótka historia strategii marketingowych 2. Zarządzanie marketingowe a zarządzanie strategiczne 3. Typy strategii marketingowych: 4. Generalny podział strategii marketingowych 5. Typy strategii marketingowych Cała praca w załączniku :)

Przydatność 75% Strategie organizacji

W załącznikach slajdy z wykładów.

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji