Treść zadania
Autor: jabko_apple Dodano: 17.1.2013 (19:56)
pomóżcie!!!!!!!potrzebuje wypisane z tego tekstu rzeczowniki i tę część mowy z tekstu wraz z wyrazami, które ją określają i zapisz pytania na które odpowiadają.Na teraz szybko proszę.Tekst:
-Zbadajcie wyspę- powiedziała mama (która wiedziała , że jest to coś, czego bardzo pragną).-To ważna rzecz
wiedzieć, gdzieśmy wylądowali.
Może tu jest niebezpiecznie prawda?
-Właśnie to samo sobie myślałem- powiedział, po czym natychmiast podążył z panną Migot i Ryjkiem wzdłuż południowego brzegu wyspy ,gdy tym czasem włóczykij, który najbardziej lubił sam odkrywać różne rzeczy , powędrował brzegiem północnym. Paszczak wziął łopatkę, zieloną na zbiory botaniczne i szkło powiększające i udał się w głąb lasu w nadziei ,że znajdzie tam rzadkie rośliny ,których nikt jeszcze nie odkrył.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Napisz piosnkę wprowadzając do tekstu refren "Tęskno mi, Panie..." Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: klaudia 8.4.2010 (13:54) |
Opis przeżyć( nigdy tego nie chce doświadczyć) Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: plama 14.4.2010 (15:49) |
na podstawie tekstu wyjasnij jakie braki w wyksztalceniu mlodziezy dostrzega Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: donia73 25.4.2010 (16:54) |
pomocy mam napisać charakterystyke i nie wiem jak się do tego zabrać pomóżcie Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: analusa 2.5.2010 (19:30) |
napisz wypracowanie czego się bałeś w dzieciństwie tego czego byś się nie bal w Przedmiot: Język polski / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: all22116 13.5.2010 (16:56) |
Podobne materiały
Przydatność 85% Rzeczowniki żywotne i nieżywotne
Rzeczowniki dzielimy na: - żywotne - takie, które nazywają istoty żyjące, czyli ludzi i zwierzęta, np. kucharz, pies, a także uosobione pojęcia i wyobrażenia, takie jak krasnoludek czy anioł - nieżywotne - takie, które nazywają przedmioty, rośliny, czy czynności, stany, zjawiska, np. stół, stokrotka, słuchanie, znużenie, śnieg.
Przydatność 80% Spinacze tekstu
Opracował Mateusz Różalski Spinacze tekstu toteż zatem tak więc niestety raczej tylko ewentualnie zapewnie wątpliwie za to tymczasem podczas gdy jakkolwiek w istocie w gruncie rzeczy w rzeczywistości widocznie wreszcie ponadto poza tym już nie tylko ale i po pierwsze...po drugie jak już powiedziałem krótko mówiąc
Przydatność 80% Plural forms + rules (rzeczowniki w liczbie mnogiej + regółki )
Wszystko w załączniku w fomie ładnej tabeleczki ;-)
Przydatność 60% Zastosowanie edytora tekstu. Przykłady edytorów tekstu
Edytor tekstu jest to narzędzie w postaci programu komputerowego za pomocą którego można tworzyć i modyfikować już istniejące w postaci pliku komputerowego teksty np. artykuły, dokumentacje, kody źródłowe programów jak i również kody źródłowe stron internetowych. Narzędzia te można podzielić na cztery kategorie: - Notatniki - Edytory wbudowane w system operacyjny -...
Przydatność 50% Podstawowe zasady redagowania tekstu w edytorze tekstu
Tekst w edytorze Microsoft Word tworzymy za pomocą klawiatury w obszarze tekstowym dokumentu. Wygląd obszaru tekstowego uzależniony jest od sposobu wyświetlania tekstu, który wybieramy z opcji Widok (Zwykły, Układ strony, Struktura dokumentu). Widok układu strony charakteryzuje się tym, że oprócz tekstu na ekranie widoczne są granice obszaru drukowania (granice kartki). Widok...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie