Treść zadania
Autor: kamilka122 Dodano: 31.12.2012 (16:10)
ile to jest zaminienić na inny ułamek (0,25) ?
wypiszcie mi te wszytskie zamiany please
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
prosze to zadanie jest na jutro Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: misiek33456 28.3.2010 (14:49) |
Suma czterech kolejnych liczb podzielnych przez 3 jest równa -150. znajdz te Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: agata96 28.3.2010 (21:46) |
liczba o 3 większa od x jest 3 razy wieksza od x Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 4 rozwiązania | autor: hipopotam 29.3.2010 (21:09) |
oblicz pole i obwód trójkąta równobocznego, którego wysokość jest równa Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: agacik 7.4.2010 (20:38) |
Kocioł o średnicy 6dm i wysokości 5dm wypełniony jest grochówką aż po Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: TwojLizaczek 8.4.2010 (21:39) |
Podobne materiały
Przydatność 80% REKCJA CZASOWNIKÓW-WSZYTSKIE CZASOWNIKI Z REKCJĄ-Poziom studiów
Abbringen + A von+ D odwieść/odzić kogoś od czegoś abhalten + A von + D powstrzymywać kogoś od czegoś abhngen von + D być zależnym od kogoś/ czegoś abhrten + A gegen + A uodpornić kogoś na coś abraten +D + A odradzać komuś coś absehen von + D nie zważać na coś/ odstępować od czegoś abstechen gegen + A odcinać się od kogoś...
Przydatność 50% Chronologia, praca u podstaw, determinizm, wszystkie pojecia, wszytskie utwory epoki (ściąga gotowa do druku w załączniku)
Chronologia: Europa: lata 40-ste- ukazuja się dziela Augusta Comte’a, bedace wykladnia nowych pogladów (Kurs filozofii pozytywnej) -1890 koniec wraz z wyst modernistów franc. Polska: 1863- początek, powst styczniowe, kleska ideałów niepodlegl 1891- koniec, wyd I tomu poezji Kazimierza Tetmajera. Filozofowie: August Comte- dał pocz filozofii pozyt. Określając swa filozofie...
0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań
2 1
sonar 31.12.2012 (16:20)
Zakładam, że chodzi o ułamek dziesiętny 0,25 (a nie okresowy)
0,25 = 0,250 = 0,2500 = 0,25000 = 0,250000 itd.
(każda kolejna liczba ma o jedno zero więcej po liczbie 25)
0,25= 25/100
25/100 = 50/200 = 75/300 = 100/400 = 125/500 = 150/600 = 175/700 = 200/800 = 225/900 = 250/1000 itd.
(każdy kolejny ułamek ma licznik większy o 25 a mianownik o 100)
25/100 = 1/4
1/4= 2/8 = 3/12 = 4/16 = 5/20 = 6/24 = 7/28 = 8/32 = 9/36 = 10/40 = 11/44 = 12/48 itd
(każdy kolejny ułamek ma licznik większy o 1 a mianownik większy o 4)
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
0 3
banpioszy 31.12.2012 (16:40)
0,25 = zapisz tak jak słyszysz, bez " zero całych" =
= 25/100 = skróć przez 25 , tzn : ( 25 : 25 ) i (100 : 25 ) =
= 1/4 (jedna czwarta)
...............
sumując :
0,25 = 1/4
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
1 3
vaness56 31.12.2012 (19:07)
x= 0,(25) / * 100
100x= 25,25
100x-x= 25
99x=25 /99
x= 25/99
Myślę ze oto ci chodziło ja jestem w 3 gimnazjum ale pani mi pokazała jak szłam na konkurs i tak jest dobrze
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie
banpioszy 31.12.2012 (19:49)
Kto Ci powiedział, że 0,25 to ułamek okresowy ?
Zrobiłaś bardzo dobrze, ale dla ułamka 0,252525.......
W tym zadaniu jest wyraźnie :0,25.
A ten ułamek , jakby nie patrzeć, to nic innego jak tylko 1/4, ćwiartka, 25/100, ...
A negatywną ocenę daję wtedy, gdy mam pewność, że rozwiązanie jest fałszywe.
Nie robię tego , bo jako stary pedagog mam wyrozumiałość dla dzieci i ich młodzieńczych dedukcji. Powodzenia na konkursie !
vaness56 31.12.2012 (19:31)
aaa to przepraszam źle spojrzałam ; robiłam to na szybko i nie spojrzałam dokładnie widziałam tylko nawias i myślalam że chodzi o okresowy