Treść zadania

Gabriela107

wczuj się w rolę mieszczanina ze średniowiecza i opisz swój jeden dzień codzienny :) prosze o szybkie rozwiązanie dam naj !!

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

• Nikusia92

Wstałem z samego rana, aby
    zjeść śniadanie ( chleb i kaszę).
    Nakarmiłem moje zwierzęta i
    poszedłem do bardzo ciężkiej
    pracy.
    Dziś sulchniałem glebę oraz
    młóciłem zboże za pomocą cepa.
    Wieczorem musiałem iść do
    mojego pana dać mu daninę. Po
    drodzę dałem kościołowi
    dziesięcine.
    Gdy już uporządkowałem te
    sprawy, wróciłem do swojej
    kruchej chatki z otworem w
    dachu.
    Nakarmiłem świnie i kurczęta a
    następnie zjadłem na kolacje
    placki z mąki. Położyłem się do
    łóżka i szybko usnełem
    wykończony, wiedząc że, jutro
    czeka mnie to samo.

Podobne zadania

NieLubieSieUczyc Opisz Prace Na Roli-Sredniowiecze Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: NieLubieSieUczyc 18.4.2010 (12:11)
werks Opisz Kościół w średniowieczu.. Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: werks 18.4.2010 (21:54)
andzia9a9 Opisz styl romański i gotycki. Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: andzia9a9 18.4.2010 (22:02)
dosiak opisz budowę COP-u Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: dosiak 25.4.2010 (14:14)
andzia9a9 Opisz wygląd i cechy charakteru sarmaty. Przedmiot: Historia / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: andzia9a9 25.4.2010 (20:51)

Podobne materiały

Przydatność 75% Wczuj się w rolę pilota wycieczki. Opisz (w formie wspomnienia) jedną z wycieczek nad jezioro Świteź.

Był upalny dzień, pomimo niedawnej ulewy. Szliśmy polną drogą; autokar ugrzązł w błocie jakieś pięć kilometrów wcześniej. Autokar- szumna nazwa jak na puszkę na kółkach. Byłam odpowiedzialna za grupę, w końcu byłam ich przewodnikiem. Pierwszy raz pojechałam na Litwę, a tu taki pech. Najpierw opóźniono pociąg o ponad sześć godzin, z czym wiązały się kolejne...

Przydatność 55% "Przygody Pana Parsifala" - wczuj się w rolę Galahada i wyjaśnij jego postępowanie

Na spotkaniu rycerzy Okrągłego Stołu, w którym miałem zaszczyt uczestniczyć, dowiedzieliśmy się o Świętym Graalu, kielichu, do którego miała spływać krew naszego Pana Jezusa Chrystusa umęczonego na krzyżu. Kielich ten został przywieziony do Brytanii przez biblijnego Józefa z Arymatei. Święty Graal ukazał się nam w sali zamku Kamelot, co odczytaliśmy jako sygnał do...

Przydatność 75% Wczuj się w rolę Odyseusza i zredaguj kartkę z dziennika mitologicznego bohatera.

Wczuj się w rolę Odyseusza i zredaguj kartkę z dziennika mitologicznego bohatera. Dzień osiemnasty od wypłynięcia od Kalipso. Bogini nakazała mi, abym płynąc przez morze, Niedźwiedzicę minął po lewej ręce. Nagle ukazały mi się góry cieniste ziemi Feaków. Z daleka, z Gór Solimskich spostrzegł mnie powracający od Etiopów, Posejdon. Chcąc mi przeszkodzić w dotarciu do...

Przydatność 70% Wczuj się w rolę psychologa i opracuj dobre rady, które mogłyby pomóc rodzinie Harpagona.

Jako psycholog radzę wszystkim tu zebranym, aby przyjęli te nawyki: Pan Harpagon powinien okazywać więcej miłości do swoich córki. Niech pan będzie przykładem do naśladowania a nie bez obrazy wrednym starym i zachłannym skąpcem. Powinien pan znaleźć sobie hobby i mniej dbać o pieniądze a więcej o rodzinę i przyjaciół. Pozostali powinniście bardzo często rozmawiać ze...

Przydatność 55% Opisz osobę którą podziwiasz

Angelina Jolie Angelina Jolie is one of the most famous people in the world. Her name has been famous since 1999 when she appeared in “The Interrupted Girl” and in “The Bone Collector”. Since then she has appeared in many widely acclaimed and well known films. The actress is in her thirties. She is a tall, slim girl with extremely long, brown, straight hair. Her pretty face...