Treść zadania

1wertyui

PROSZĘ O ZROBIENIE TYCH ZADAŃ , OCZYWIŚCIE ODWDZIĘCZĘ SIĘ !!!!!
POTRZEBNE MI SĄ .

Karta pracy - atomy i cząsteczki

ZAD 1.
Narysuj schematy następujących cząsteczek :
a ) CuO
b ) N2O5
c ) PbO2

ZAD 2.
przeczytaj i zapisz następujące ilości drobin :
a ) 5 H2O - .......................................
b ) dwa atomy sodu - ......................
c ) 3 SiO2 - .......................................
d ) 3 cząsteczki wodoru ..........

ZAD 3.
Podaj ilość poszczególnych pierwiastków znajdujących się w następujących cząsteczkach :
a ) 2Mn2O7
ilość tlenu : ...................... ilość manganu : ............
b ) 3 P2O5
ilość tlenu : ....................... ilość fosforu : ............

ZAD 4 .
Podaj masę atomową dla :
a ) S -
b ) Cl -
c ) Hg -
d ) Ca -

ZAD 5.
Oblicz masę cząsteczkową dla :
a ) SO3 -
b ) HBr -

ZAD 6 .
Dobierz współczynniki w następującej reakcji . Określ typ reakcji . Opisz ją mikroskopowo jednym zdaniem .

Fe + O2 ----> Fe2O3
..........................................................................

ZAD 7. Dobierz współczynniki w następującej reakcji . Określ typ reakcji . Opisz ją mikroskopowo jednym zdaniem .

C + ZnO ---> CO2 + Zn

ZAD 8 .
Napisz wzór sumaryczny i strukturalny dla związków :
a ) chlorek cyny ( IV )
b ) bromek potasu
c ) tlenek chloru ( VII )

ZAD 9.
Dokończ reakcję , uzupełnij luki , dopisz współczynniki
a ) O2 + ............ ----> Al2O3
b ) ........... + FeO ------> ......... + H2O
c ) SO3 ----> ............ + SO2

ZAD 10.
Nazwij związki .
a ) CO2 - ..................
b ) SO3 - ..............
c ) FeS - ................................
d ) N2O5 - ............................
e ) MgCl2 - ..................................

ZAD 11 .
Oblicz zawartość % chloru chromku ( II ) , podaj stosunek atomowy i masowy - CrCl2

ZAD 12 .
Oblicz , ile potrzeba srebra do otrzymania w 8 g tlenku srebra - Ag2O .



JEST 12 ZADANIA , BYŁA BYM WDZIĘCZNA / I ODWDZIĘCZĘ SIĘ . PROSZĘ .

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

Rozwiązania

Podobne zadania

Nieznany Który z tych związków jest substancją ciekłą? Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: Konto usunięte 13.6.2010 (19:59)
zmeczonaxd Prosze o rozwiazanie tych zadan . Mam je na jutro :( Zadanie 1 Objetosc Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: zmeczonaxd 28.9.2010 (21:43)
arti1995 PROSZE na jutro ;( wybierz z poniższych wzory tych substancji, które Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: arti1995 29.9.2010 (19:29)
anka1996 W 4 próbówkach znajdują się 4 gazy. Zaproponuj metodę odróżnienia tych Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: anka1996 9.10.2010 (13:36)
kakusia1724 uczeń odważył 25g cukru i 125 g wody. z tych składników sporządził Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kakusia1724 10.10.2010 (13:18)

Podobne materiały

Przydatność 65% Tych ludzi warto naśladować

Tych ludzi warto naśladować .. Jan Paweł II : • był otwarty do wszystkich ludzi, mimo ich koloru skóry, narodowości, religii, • pielgrzymował nie tylko do krajów chrześcijańskich , ale również do pogan i starał się im wpoić miłość do Boga, • nie pogardzał nikim, kochał wszystkich ludzi jednakowo, mimo ich wad, • jego miłość była tak wielka, że potrafił...

Przydatność 50% O tych, którzy tworzyli niepodległość…

Ignacy Paderewski Najlepszy pianista wśród polityków i najlepszy polityk wśród pianistów – mówiono o nim. Byli tacy, którzy kwestionowali zdolności polityczne Paderewskiego. Być może, w czasie istnienia niepodległej Polski nie sprawdził się w tej roli, ale jego zasługi w walce o niepodległość są bardzo ważne. Pierwszy raz w roli politycznej wystąpił 15 lipca 1910...

Przydatność 60% Katastrofizm w liryce lat 30-tych.

Pojawia się w wielu miejscach w literaturze XX-lecia; m.in. "Przedwiośnie" pokazuje nam katastroficzny obraz rewolucji i wojny jako będącej tragedią wielu tysięcy nieraz ludzi i wielu pokoleń w przód; oczywiście Żeromski jest im przeciwny; rewolucja nie tworzy, a tylko niszczy; w XX-leciu rewolucja stanowiła dla Polski poważne zagrożenie, twierdził; "Szewcy" Witkiewicza...

Przydatność 70% Dlaczego warto wracać do tych samych książek?

"... wtedy przychodzą krytycy i filozofowie, aby przesłanie artysty wytłumaczyć. Największym wrogiem sztuki jest opinia zbiorowa, w każdym ze swych licznych przejawów. Herbert Read, Sztuka i człowiek" Panuje opinia, że moje pokolenie do książek sięga sporadycznie, prawie w ogóle, niemal wyłącznie wtedy, gdy jest do tego zmuszone. Mówi się, że w społeczeństwie...

Przydatność 60% Dlaczego warto wracać do tych samych książek?

Trzeba wracać do tych samych książek – co do tego nie ma wątpliwości. Należy się tylko zastanowić, dlaczego jest to tak istotne. Celem tej pracy jest przedstawienie pozytywnych aspektów powrotu do literatury. Słowo „wracać” zawarte w temacie mojej rozprawki można tłumaczyć dwojako. Najpierw nasuwa się na myśl „czytanie po raz kolejny danej książki”, ale po...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji