Treść zadania

aga99_11

Zamień podane procenty na ułamki zwykłe nieskracalne:
15%=
24%=
80%=
48%=
120%=
12,5%=
z.2
Poniższe informacje wyraź za pomocą ułamków:
• 39% Polaków mieszka na wsi.
• 5% Polaków ma wyższe wykształcenie
• Kobiety stanowią więcej niż 50% ludności Polski.
• Około 20% mieszkańców Polski ma mniej niż 15 lat.
b) Pierwszą informację można wyrazić inaczej: "61% Polaków mieszka w miastach". Przekształć w podobny sposób pozostałe zdania.
z.3
Zamień podane procenty na ułamki zwykłe nieskracalne:
10%=
20%=
25%=
50%=
75%=
150%=

Proszę o szybką odpowiedź.

Pozdrawiam i dziękuję.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

Rozwiązania

Podobne zadania

Betty00X Procenty Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Betty00X 30.3.2010 (15:50)
Consequences Procenty w zadaniach tekstowych Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Consequences 15.4.2010 (18:54)
Consequences Procenty w zadaniach tekstowych II Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: Consequences 15.4.2010 (18:56)
Consequences Zadanie tekstowe (procenty) Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: Consequences 15.4.2010 (20:23)
DaniMosh procenty w zadaniach tekstowych. Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum 3 rozwiązania autor: DaniMosh 15.4.2010 (21:16)

Podobne materiały

Przydatność 60% Procenty - Co to?

Z symbolem % (procent) spotykamy się prawie na co dzień. W gazecie, sklepie itp. Słowo 'procent' pochodzi od łacińskiego (słowa) wyrażenia "pro centum" oznacza "na sto". Jeden 'procent' danej wielkości to jedna setna tej wielkości. Procenty to zapisane w inny sposób ułamki o mianowniku sto. Obliczając jakim procentem jednej liczby jest druga liczba, zaczyna się...

Przydatność 55% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu.Rozwiń temat,analizując podane utwory Jana Kochanowskiego .

Mamy przed sobą dwa wiersze Jana Kochanoeskiego. Pierwszy z nich to "Pieśń świętojańska o Sobótce", drugi to "Tren XVII". Oba te utwory zostały napisane przez jednego człowieka , typowego perzedstawiciela epoki "renesansu", a jednak są tak bardzo różne w swojej wymowie. Abyśmy mogli dokonać analizy tych utworów , musimy najpierw zdać sobie...

Przydatność 75% Zinterpretuj podane fragmenty noweli „Gloria victis”, charakteryzując przyrodę jako świadka opisywanych zdarzeń.

"Gloria victis" Elizy Orzeszkowej to opowiadanie relacjonujące przebieg epizodu z powstania styczniowego, gdzie chór leśnych drzew i polnych kwiatów opowiada o ważnym wydarzeniu historycznym. Ta personifikacja pomogła autorce wyrazić swój pogląd na sprawę, o której nie mogła pisać inaczej, jak za pomocą języka ezopowego. Pisarka swym utworem złożyła hołd odwadze...

Przydatność 85% Portret XVII-wiecznego Sarmaty. Analizując podane fragmenty „Potopu” H. Sienkiewicza, dokonaj charakterystyki Zagłoby, bohatera powieści.

Onufry Zagłoba to doskonały przykład XVII-wiecznego Sarmaty. Postawa tego bohatera, jego czyny i słowa są typowe dla tej właśnie grupy społecznej. Poniższe fragmenty w pełni obrazują postać Zagłoby jako idealnego szlachcica sarmackiego. Pierwszy fragment to przemowa Zagłoby w Kiejdanach, tuż przed zdradą Radziwiłła. Szlachcic wymienia w niej swoje liczne zalety....

Przydatność 75% Harmonia i niepokój doświadczeniem człowieka renesansu. Rozwiń temat analizując podane fragmenty

Harmonia i niepokój są to dwa przeciwieństwa i już od początków świata towarzyszą człowiekowi. Pierwsze kojarzy nam się z błogim spokojem, szczęściem, natomiast drugie budzi w nas jedynie negatywne odczucia: niepewność, brak bezpieczeństwa, lęk. Jan Kochanowski, człowiek renesansu w swoich dziełach przedstawia nam swoją wizję tych dwóch stanów. Pierwszym utworem,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji