Treść zadania
Autor: ~Roksana Dodano: 23.9.2012 (19:52)
Mam problem z zadaniem 4 ze strony 35 w podręczniku do matematyki z plusem :
a ) 1/2 razy [ ( - 1 ) do potegi 8 + ( - 1 ) do potegi 8 ] = ?
b ) ( - 3 1/3 ) do potegi 3 razy 0,3 do potegi 4 - ( - 1/2 ) do potegi 3 razy ( 1 1/3 ) do potegi 2 = ?
c ) ( 1 1/3) do potegi 3 razy ( - 3 3/4 ) do potegi 2 podzielić na 3 - ( 1/3 ) do potegi 3 = ?
d ) ( - 0,3) do potegi 2 podzielić na 0,1 - 0,2 do potegi 3 razy ( 2 1/2 ) do potegi 2 = ?
e ) (-0,1) do potegi 4 razy 20 do potegi 3 + ( 1 1/2 ) do potegi 3 podzielic na ( - 0,3) do potegi 2 = ?
Proszę o całe działanie nie tylko wynik . Prosze o pomoc , ponieważ meczę sie juz z nim caly dzien a nie umiem go zrobić . A mam je na jutro . Z góry dziekuję : 3
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
13 zadan z matematyki proste!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: wielorybek 7.4.2010 (16:14) |
uczeń otrzymał następujące oceny z kolejnych testów z matematyki w 1 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: misia9492 8.4.2010 (14:41) |
zadania 6,7 strona 216 podręcznik matematyka z plusem 1 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: ada144 19.4.2010 (17:39) |
Mam do rozwiązania 2 zadania z matematyki ! ; | z której jestem słaba ; / Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: Maarta 20.4.2010 (16:23) |
Mam problem z zadaniem. Pomocy!!! Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: Anizali 23.4.2010 (21:07) |
Podobne materiały
Przydatność 80% Człowieczeństwo nie tyle darem, ile zadaniem!
Człowieczeństwo to nie tylko dar, jaki zesłał nam Bóg, ale przede wszystkim zadanie, przed jakim zostaliśmy wszyscy postawieni. Możemy je interpretować na różne sposoby; powinniśmy po prostu żyć i cieszyć się z tego żywota lub monotonnie i skrupulatnie je wykonywać. Pierwszy typ ludzi, którzy, jak napisałem, zinterpretowali to zadanie postawione nam przez Stworzyciela,...
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
Przydatność 75% Plan rozwoju zawodowego nauczyciela matematyki
Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
0 0
SiemaEniu777 23.9.2012 (22:10)
a) 1/2*(-1)^8 + (-1)^8= 1/2 * (1+1)= 1/2 * 2= 1
b)(-3 1/3)^3 * 0,3^4 - (-1/2)^3 * (1 1/3)^3= (-10/3)^3 * (3/10)^4 - (-1/8) * (4/3)^3= -1000/27 * 81/10000 + 1/8 * 64/27= (-3/10) + 8/27= (-81/270) + 80/270= (-1/270)
c)(1 1/3)^3 * (-3 3/4)^2 : 3- (1/3)^3= (4/3)^3 * (-15/4)^2 : 3- 1/27= 64/27 * 225/64 - 2 26/27= 225/27 - 80/27= 145/27= 5 10/27
d)(-0,3)^2 : 0,1 - 0,2^3 * (2 1/2)^2= 0,09 : 0,1 - 0,04 * 6,25= 0,90 - 0,25= 0,65
e) (-0,1)^4 * 20^3 + (1 1/2)^3 : (-0,3)^2=0,0001 * 400 + (3/2)^3 : 0,09= 0,04 + 2,25 : 0,09= 0,04 + 2,5= 2,54
Licze na Naj ;)
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie