Treść zadania
Autor: wera12345 Dodano: 9.6.2012 (15:31)
romantyczne podróże polskich wieszczów. losy jednostek wybitnych. omów na wybranych przykładach literackich
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
losy wokulskiego Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: karo1821 6.4.2010 (11:52) |
podaj przykłady romantykow polskich w ktorych pojawia sie topos podróży.. Przedmiot: Język polski / Liceum | 2 rozwiązania | autor: Ania0909 21.4.2010 (19:30) |
Niepokoj o losy ojczyzny w utworach wybranych poetow Przedmiot: Język polski / Liceum | 2 rozwiązania | autor: zanetkakg22 24.5.2010 (22:48) |
wskaz cechy romantyczne w kreacjii bohatera (6) njawaznijeszych i kazda krotko Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mungo241 3.10.2010 (15:21) |
wskaz cechy romantyczne w kreacjii bohatera (6) njawaznijeszych i kazda krotko Przedmiot: Język polski / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: mungo241 3.10.2010 (16:15) |
Podobne materiały
Przydatność 55% Poezja Norwida - rola wybitnych jednostek w dziejach.
Utwory podejmujące temat wybitnych jednostek : "Bema pamięci żałobny rapsod" Utwór poświęcony uczestnikowi i bohaterowi powstania listopadowego (1830) i Wiosny Ludów (1848). Norwid napisał go w 1851 r. po śmierci gen. Józefa Bema. Autor opisuje pogrzeb wielkiego rycerza i żal z powodu jego odejścia. Pogrzeb jest bardzo uroczysty, zmarłemu towarzyszą: miecz otoczony...
Przydatność 80% C. K. Norwid "Coś ty Atenom zrobił, Sokratesie" - Norwidowska koncepcja losu wybitnych jednostek.
Na podstawie analizy i interpretacji wiersza Cypriana Kamila Norwida "Coś ty Atenom zrobił, Sokratesie" zaprezentuj Norwidowska koncepcję losu wybitnych jednostek. Los wybitnych jednostek musi być zgodnie z logiką odmienny od życia przeciętnych ludzi, ponieważ oni sami odcinają się przez swój geniusz od reszty społeczeństwa. Ludzie chcą być uznawani za geniuszy, ale...
Przydatność 75% Zamiana jednostek
ZAMIANA JEDNOSTEK Jednostki długości 1km = 1000 m 1 cm = 0,001km 1m = 100 cm 1 cm = 0,01m 1m = 10 dm 1 dm = 0,1 m 1dm = 10 cm 1 cm = 0,1 dm 1cm = 10 mm 1 mm = 0,1cm Jednostki masy 1 kg = 1000 g 1 g = 0,001 kg 1 kg = 100 dag 1 dag = 0,01 kg 1 dag = 10 g 1 g = 0,1 dag 1 t = 1000 kg 1kg = 0,001 t 1 g = 1000 mg 1 mg =...
Przydatność 50% Zamiana jednostek
Zamiana jednostek: 1km= 1000m, a 1m= 0,001km 1cm= 10dm, a 1dm= 0,1m 1m= 100cm, a 1cm=0, 01 1m= 1000mm, a 1mm= 0, 001 1s= 1/60 min,a 1min= 60s 1s=1/3600, a 1h= 3600s 1min= 1/60h, a 1h= 60min 1kg= 1000g, a 1g= 1/1000kg 1kg=100dag, a 1dag= 1/100dag 1t=1000kg,a 1kg=1/100t 1dag= 10g, a 1g= 1/10 dag
Przydatność 50% Zamiana jednostek
1km - 1000m, a 1m - 0,001km 1cm - 10dm, a 1dm - 0,1m 1m - 100cm, a 1cm - 0, 01dm 1m - 1000mm, a 1mm - 0, 001 1s - 1/60 min,a 1min - 60s 1s - 1/3600, a 1h - 3600s 1min - 1/60h, a 1h - 60min 1kg - 1000g, a 1g - 0,001kg 1kg - 100dag, a 1dag - 0,01 1t - 1000kg,a 1kg - 1/100t 1dag - 10g, a 1g - 1/10 dag Pozdrawiam :D Nie oceniajcie źle z matmy jestem słaby oby mi się to udało
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie
Komentarze do zadania
wera12345 10.6.2012 (11:14)
Pomóżcie ; )