Treść zadania

Justynkatynka

analiza reklamy prasowej

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

etam formy reklamy w turystyce Przedmiot: Marketing / Studia 4 rozwiązania autor: etam 19.11.2010 (15:14)
~iga analiza trybu uchwalenie ustawy . w jaki sposób obieg ustawy od momentu ustawy Przedmiot: Marketing / Studia 1 rozwiązanie autor: ~iga 19.11.2011 (18:23)

Podobne materiały

Przydatność 65% Wizerunek kobiety we współczesnej reklamie prasowej

Spis treści: Wstęp 5 Rozdział I 9 Charakterystyka reklamy prasowej 9 Reklama 9 Prasa 14 Reklama prasowa 16 Współczesna reklama, jej cel i środki 18 Rozdział II 20 Kobieta w reklamie 20 Wizerunek kobiety – różne ujęcia i podziały 20 Stereotypy i ujęcia nowoczesne 26 Charakterystyka obrazów kobiet w wybranych przykładach reklamy prasowej 32 Stanowisko Genderowe 40...

Przydatność 60% Analiza Reklamy

http://www.youtube.com/watch?v=uR8dCgh5cQs analiza reklamy banku Millenium Alnur Seidumanov 1)OPIS REKLAMY Akcja toczy sie na jednym z nowoczesnych osiedli. Bohaterami sa solisci grupy FEEL. Przyjezdzajac samochodem na osiedle solisci slysza jak kobieta na balkonie spiewa ich znana, patryotyczna piosenke. Zaczynaja razem spiewac, dolaczaja sie do nich inni sasiedzi. Wszyscy sa usmiechnieci,...

Przydatność 70% „Język reklamowy. Omów funkcję perswazyjną przywołując przykłady reklamy prasowej i telewizyjnej”.

Reklama - to mieszanina informacji i komunikatu perswazyjnego. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia pewnych towarów czy usług, jednakże równie dobrze jej celem może być np. utrwalenie świadomości istnienia określonej marki. Reklama przybiera różną postać - od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po bezmyślne wychwalanie...

Przydatność 50% Analiza języka reklamy

Pojęcie reklamy, wydawać by się mogło wymysłem współczesnego świata, jednak narodziła się ona wraz z rozwojem handlu w starożytności. W tedy była to jej najprostsza forma, czyli po prostu przekrzykiwanie się kupców na targu. Wraz z biegiem czasu zaczęły się pojawiać kamienne szyldy i rysunki lub napisy na ścianach budynków. Od razu po wynalezieniu druku przez Johana...

Przydatność 60% Analiza reklamy atlas

Reklama to specyficzny rodzaj przekonania klienta do nabycia towarów lub usług oferowanych przez konkretne firmy. Twórcy reklam wciąż szukają nowych rozwiązań na zaintrygowanie i pozyskanie klienta. Zadają sobie dużo trudu, by stworzyć skuteczny komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcą. W kontaktach z konsumentem najbardziej są skuteczne środki...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji