Treść zadania

lagosia

A. ile serka jest w opakowaniu bez promocji B. ile gramów tłuszczu,białka i weglowodanów jest w promocyjnym opakowaniu? C. wartość energetyczna pokarmów w ciagu dnia powinna wynosic ok 2500kcal oblicz ile takich serków musiałbyś zjeść aby zapewnic sobie normę energetyczną?D. jeden taki serk kosztuje 1,65 przy zakupie czterech serków sklep daje rabat który jest równy 3/20 wartości serków ile zapłacisz za cztery serki z rabatem promocja gratis 1/10 serek waniliowy 148,5g wartość odżywcza w 100g wart kaloryczna 130 kcal tłuszcz 6,5g weglowodany 25,6g wapń 145 mg

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 75% Efektywność promocji

wyklad o efektywności promocji

Przydatność 85% Rozwój idei promocji zdrowia

ROZWÓJ IDEI PROMOCJI ZDROWIA Tematem moich rozważań jest rozwój idei promocji zdrowia. W pracy tej należałoby się zastanowić czym jest zdrowie i jak jest rozumiane? Zdrowie- współcześnie jest przedmiotem zainteresowania nie tylko medycyny, ale również nauk społecznych: pedagogiki, psychologii, socjologii. Dyscypliny te przyjmują definicję Światowej Organizacji Zdrowia (WHO),...

Przydatność 100% Polska Agencja Promocji Turystyki

Polska Agencja Promocji Turystyki (PAPT) PAPT powstała w styczniu 1994 r., przekształcona z założonego w 1962 r. Centralnego Ośrodka Informacji Turystycznej (COIT); jest przedsiębiorstwem państwowym, któremu podlega 11 oddziałów regionalnych: w Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Jeleniej Górze, Koszalinie, Krakowie, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Szczecinie i Wrocławiu; organem...

Przydatność 60% Masowe i zindywidualizowane metody promocji

Firmy stosujące orientację marketingową mają do dyspozycji cztery narzędzia marketingowe : produkt, cenę, kanały dystrybucji oraz promocję, czyli : „ działania informacyjno – nakłaniające ”, które mają się przyczynić do wzrostu popytu na towary danego przedsiębiorstwa i zmniejszenia elastyczności tego popytu. Promocja to komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem lub...

Przydatność 55% Pojęcie i funkcje promocji w gminie

Pojęcie i funkcje promocji w gminie Termin promocja zagościł na stałe już nie tylko w polskiej literaturze przedmiotu, ale stał się powszechnie stosowany wśród całego społeczeństwa. Najczęściej przyjmuje się, iż zbiór przedsięwzięć i technik, które mają na celu rozbudowę systemu komunikacji marketingowej ze swoimi pośrednikami, konsumentami,...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji