Treść zadania

jessica93

Opisać (zrobić notatkę)
mierzenie efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 60% Metody badań marketingowych

Badania marketingowe to zespół czynności, zbierania i przetwarzania informacji o: rynku, konsumpcji, potrzebach i mechanizmach kierujących postępowaniem ludzi, działaniach konkurencji i efektach podjętych decyzji. Badania marketingowe muszą być kompleksowe, systematyczne oraz poparte właściwą metodologią ich prowadzenia i wiarygodnymi źródłami informacji. Celem badań...

Przydatność 60% Rodzaje badań marketingowych

1. Wywiad – najogólniej rzecz ujmując można stwierdzić, że wywiad polega na udzielaniu odpowiedzi na zadawane pytania. Wywiad jest rozmową, w której biorą udział, co najmniej dwie osoby: prowadzący wywiad i respondent. Przykład: Badanie marketingowe przeprowadzone przez „Spedpol” w 2005 roku w celu określenia położenia firmy wśród konkurencji, gdy za kryterium...

Przydatność 100% Istota badań marketingowych

Temat: Istota badań marketingowych Badania marketingowe nakierowane są na dostarczanie informacji do rozwiązywania określonych problemów i zasadniczo funkcjonują od projektu do projektu. Ogólna procedura badan marketingowych składa się z pięciu faz: 1) zdefiniowanie problemu i celów badania, czyli jakie informacje sa potrzebne, aby obniżyć stopień ryzyka konkretnych decyzji...

Przydatność 80% Istota badań marketingowych

1.Istota badań marketingowych – definicja Badania marketingowe to systematyczny, celowy i obiektywny proces działania, na który składa się gromadzenie, analizowanie i prezentacja informacji w celu podjęcia decyzji marketingowej. Proces - jest to ciągłe następowanie po sobie kilku elementów i faz. Jeśli chodzi o charakter systematyczny tego procesu - oznacza to, że badania...

Przydatność 75% Projekt badań marketingowych

Spis treści: Rozdział I Koncepcja badania 1.1 Sformułowanie problemu badawczego i celów badania 3 1.2 Ustalenie hipotez badawczych 4 Rozdział II Plan badania 2.1 Wybór gromadzenia informacji (tryb bezpośredni i pośredni) 5 2.2 Określenie jednostek badania (markety, rodziny itp.) 5 2.3 Określenie wielkości próby i metod doboru próby 6 2.4 Opracowanie materiałów...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji