Treść zadania

katres1

Proszę o pomoc! Mam odpowiedzieć czy reklama jest dobrym źródłem informacji niezbędnych podczas podejmowania decyzji o wzięciu kredytu? Jeszcze trzeba to uzasadnić.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Reklama nie jest dobrym źródłem informacji o czym kolwiek. Każdy próbuje się zaprezentować z jak najlepszych stron, pomijając te mniej korzystne. Myślę, że kredyt jest bardzo ważną decyzją, której powinniśmy być pewni. Dzięki reklamom, plakatom, ulotkom i różnych tego typu ogłoszeniom dowiemy się wiele lecz nie wszystkiego. Musimy byc ostrozni, gdyz w tych czasach kazdemu chodzi o dobre imię i pieniądze, a nie kazdy liczy się z drugim człowiekiem.

Rozwiązania

  • chomcik

    Reklamy banków oraz udzielanych przez nich kredytów mają to do siebie,że zawierają tylko strzępki informacji,które często są tylko "wierzchołkiem góry lodowej". trzeba pamiętać,że reklama jest nastawiona na przyciągnięcie potencjalnego klienta,wiec co za tym idzie musi mieć hasła zachęcające! Czasami pada hasło "każdego stać na taki kredyt" -otóż nie,i właśnie tu pojawia sie problem,ponieważ stosowany jest chwyt mający nas zachęcić ale jednocześnie wprowadzający nas w błąd. Wzięcie kredytu wiąże się z dochodami-a więc wypłacalnością.Jezeli np weźmiemy pod uwagę przeciętnego człowieka zarazbiającego miesięcznie 1700zł to łatwo możemy się domyślić ze nie dostanie zbyt dużego kredytu. Kolejnym problemem jest podanie oprocentowania, ktore brane jest pod uwage tylko w okreslonych warunkach,tzn wielkosc kredytu,lata w ktorych ma nastepowac splata oraz czesto jeszcze wystepujace cele wzięcia kredytu.
    Tak więc reklama z cała pewnością nie jest dobrym źródłem informacyjnym i nie powinna stanowić podstaw podejmowania decyzji zaciągnięcia kredytu

Podobne zadania

Nieznany 1. kto jest sekretarzem generalnym onz 2. czym zajmują się organizacje Przedmiot: WOS / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 18.4.2010 (19:32)
bloom44 Co to jest inicjacja seksualna Przedmiot: WOS / Gimnazjum 7 rozwiązań autor: bloom44 26.4.2010 (15:33)
magda94 Wymień trzy sposoby legalnego sposobu wpływania na władzę. Nasz który jest Przedmiot: WOS / Gimnazjum 4 rozwiązania autor: magda94 27.4.2010 (18:58)
latynos15 Proszę o pomoc! Przedmiot: WOS / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: latynos15 11.5.2010 (15:30)
legia1 czy zgadzasz sie z opinią ze dla dobra funkcjonowania panstwa wazniejsza jest Przedmiot: WOS / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: legia1 11.5.2010 (18:51)

Podobne materiały

Przydatność 55% Reklama

REKLAMA Reklama: - Reklama jest narzędziem, które umożliwia realizowanie funkcji marketingowych, wpływa na jednostki rynku, zjednuje je sobie i kreuje ich pozytywne opinie o produktach i firmie. - Reklama jest działaniem promocyjnym, prezentującym potencjalnemu nabywcy walory towaru lub usługi. Stała się ona częścią współczesnego świata i posiada wiele odmian....

Przydatność 100% Reklama

Podstawą dobrej reklamy jest fakt, że zwraca ona uwagę odbiorców. Można wpłynąć na jej atrakcyjność dla publiczności między innymi przez zamieszczenie ciekawego nagłówka, intrygującego stwierdzenia niebanalnego zdjęcia, grafiki. Istnieją dwie zasady reklamy w prasie, które wpływają na odbiór reklamy prasowej przez czytelników. Pierwsza z nich jest zasadą „ Prawej...

Przydatność 65% Reklama

1. Reklama – jest instrumentem promocji i oznacza płatną, bezosobową formę komunikacji firmy z rynkiem. 2. Funkcje reklamy:- uświadamianie potrzeby- informowanie potencjalnego klienta o cechach charakterystycznych firmy, produktu lub usługi.- nakłanianie klienta do skorzystania z oferty.- przypominanie o istnieniu firmy, produktu lub usługi 3. Historia reklamy: plotka, druk, gazety,...

Przydatność 65% Reklama

Ogladasz reklamy? Jasne, ze ogladasz, nie masz wyboru. Reklamy sa wszechobecne. Jedna na drugiej otaczaja kazdy budynek, niektorym przyslaniajac widok porannego slonca, gdy zamiast firanek widzi kawalek majtek pani obnazajacej sie na ogromym plakacie okalajacym 3/4 6-piętrowca.Dla mnie ok, nic mi nie przyslania, pani nie brzydka ale co ma odpowiedziec ojciec dziecku , z ktorym wybral...

Przydatność 70% Reklama radiowa

KRYTERIA CHARAKTERYZUJĄCE NOŚNIKI REKLAMY Cechy fizyczne Żywotność przekazu reklamowego (czas pamiętania reklamy) Selektywność (dociera do konkretnej grupy odbiorców) Zasięg oddziaływania Grupa odbiorców danego nośnika Sugestywność (radio , TV , prasa Ż ) [Prestiż nośnika Koszt produkcji odpowiedni dla nośnika System przyjmowania zleceń i stawiane wymagania...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji