Treść zadania

sonia11553

B
13. 3 p. Napisz równanie reakcji hydrolizy sacharozy. Podaj nazwy produktów i warunki, w jakich ta reakcja zachodzi. ………………………………………………………………………...………………………………… ………………………………………………………………………...………………………………… ………………………………………………………………………...…………………………………
14. 3 p. Zaprojektuj i opisz doświadczenie służące do odróżnienia tłuszczu ciekłego od oleju mineralnego. Wypisz potrzebne odczynniki, sprzęt, sposób wykonania doświadczenia i podaj przewidywane efekty. ………………………………………………………………………...………………………………… ………………………………………………………………………...………………………………… ………………………………………………………………………...………………………………… ………………………………………………………………………...…………………………………
15. 4 p. Napisz równania reakcji, jakim ulegnie w organizmie człowieka posiłek, w którego skład wchodzą ziemniaki z tłuszczem. ………………………………………………………………………...………………………………… ………………………………………………………………………...…………………………………
16 *. Napisz równanie reakcji hydrolizy tłuszczu, w którego skład wchodzą różne kwasy tłuszczowe. ………………………………………………………………………...………………………………… ………………………………………………………………………...………………………………… ………………………………………………………………………...…………………………………
Zadanie jest zamknięte.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

Evi Wzory i nazwy soli Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: Evi 25.3.2010 (21:22)
monikak6 Oblicz wartościowość pierwiastków w następujących kwasach i podaj nazwy Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: monikak6 6.4.2010 (17:03)
monikak6 Ułóż równania reakcji podanych tlenków z wodą lub zaznacz, że reakcja Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: monikak6 8.4.2010 (18:58)
kasiuniakkkk w wyniku reakcji redukcji tlenku ołowiu(II) węglem otrzymano 20,7g ołowiu. Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kasiuniakkkk 13.4.2010 (17:33)
kasiuniakkkk ustal wzór sumaryczny oraz podaj nazwę związku chemicznego, którego Przedmiot: Chemia / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kasiuniakkkk 13.4.2010 (17:36)

Podobne materiały

Przydatność 55% Napisz list do kolegi\koleżanki z irlandi w którym przedstawisz nowego chłopaka swojej koleżanki. powiedz jak się poznali, podaj przynajmniej 1 ceche charakteru i poprzyj przykładem, podaj 2 cechy wyglądu oraz napisz swoją opinię na temat przysz

Dear Victoria, I am writing to you, because you asked me how Patricia is feel. You know how she felt when Tom left her. At present she is happy and she has a new boyfriend, his name is Martin, he is a really good man. She told me as they fall in love with each other. It wasn't love at first sight, before now they ware good friends in the class. When Tom left of Patricia, she was suffered. In...

Przydatność 75% Logika - nazwy

NAZWY 1. POJĘCIA: NAZWA-wyraz lub wyrażenie rozumiane jednoznacznie, które nadaje się na przedmiot lub orzecznik orzeczenia imiennego (orzeczenie imienne to takie orzeczenie, które stwierdza, że podmiot jest taki a taki, np. Jan jest adwokatem, stał się adwokatem, został adwokatem) w zdaniu; DESYGNAT-przedmiot, dla którego dana nazwa jest znakiem; desygnatem danej nazwy jest wtedy...

Przydatność 100% Nazwy Obcokrajowców

Zapraszam do pobierania załącznika.

Przydatność 55% Nazwy rzeczowników

Rzeczowniki to nazwy: - osób np. lekarz - zwierząt np. pies - roślin np. kwiat - rzeczy np. stół - cech np. mądrość - uczuć np. radość - czynności np. bieganie - pojęć np. synteza (łączenie) Odpowiadają na pytania: kto? co?

Przydatność 50% Nazwy solminizacyjne

Pozornie trudna wydawałoby się naukowa klasyfikacja metod kształcenia słuchu muzycznego odstrasza od zagłębienia się w krótkie studium na ten temat. W edukacyjnych działaniach muzycznych wykształciły się dwa nurty solmizacji (dawniej solfeżu). Mianowicie: metoda absolutna, ze stałym dźwiękiem "do" i metoda relatywna, inaczej względna, ze zmiennym położeniem nuty "do"....

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji