Treść zadania

doda4703

proszę o przetłumaczenie na angielski .

moje letnie wakacje.
moje ostatnie wakacje spędziłam nad morzem, byłam tam tydzień.
jechałam autem razem z moją rodziną, na miejscu byliśmy tak o godzinie 14. zaraz po przyjeździe pojechaliśmy do hotelu, w swoich pokojach rozpakowaliśmy się, i zaraz potem poszliśmy na plażę, było bardzo ciepło i dużo ludzi. moja rodzina rozłożyła się na kocu a ja poszłam na spacer po brzegu plaży. Kupiłam parę pamiątek, zebrałam muszelki, kiedy zaczęło się ściemniać poszłam do naszego hotelu. na kolacje poszliśmy do baru rybnego. na drugi dzień mieliśmy zaplanowaną wycieczkę do Krynicy Morskiej, byliśmy tam aż do godziny 20, do hotelu przyjechaliśmy po godzinie 23. w następnych dniach pogoda nam dopisywała i prawie całe dnie spędzałam na plaży . w ostatni dzień pobytu nad morzem postanowiliśmy ostatni raz przejść się po molo i zrobić ostatnie zdjęcie tego pięknego miejsca . Wyjechaliśmy stamtąd wypoczęci i z miłymi wspomnieniami.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne zadania

justysia2182 Argumenty do rozprawki na angielski :) Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: justysia2182 28.3.2010 (22:46)
Dajana888 J.angielski Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: Dajana888 6.4.2010 (15:40)
Dajana888 J.angielski(10 pytań)Pilne! Przedmiot: Język angielski / Liceum 3 rozwiązania autor: Dajana888 7.4.2010 (19:14)
mmalinka OGŁOSZENIE-przetłumaczenie zdań na j.angielski. PROSZE O POMOC!! Przedmiot: Język angielski / Liceum 5 rozwiązań autor: mmalinka 18.4.2010 (14:05)
tomek635 Język Angielski- Pocztówka. Proszę o pomoc !!! Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: tomek635 22.4.2010 (14:45)

Podobne materiały

Przydatność 55% Moje Wakacje

ZAD.DOM DLA PODSTAWÓWKI. TEMAT " GŁÓWKA PEŁNA WAKACYJNYCH WSPOMNIEŃ" ( PŁEC ŻEŃSKA- zADANIE DOMOWE DLA DZIEWCZYNKI) Czerwiec to mój ulubiony miesiąc, własnie wtedy zaczynają się wakacje. Rodzice i dzieci pakują walizki i szykują się do szczęśliwej podróży. Jedni wyjeżdżają na kolonie, obozy, wczasy. A ja wyjechałam najpierw na kolonie do...

Przydatność 50% Moje wakacje

Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim.Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się.W słoneczne dni chodziliśmy na plażę,kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.Bardzo podobała mi się wycieczka do Trójmiasta,Gdańsk,Gdynia i Sopot to piękne miasta, a gdańszczanie są bardzo miłymi ludźmi.Odwiedziliśmy także fokarium w Helu.Pierwszy...

Przydatność 70% Moje wakacje

W wakacje spędziłam w domu ale uważam, że nie były monotonne. Rodzice postanowili, że wybierzemy się na wyprawę. Okazało się pod koniec wakacji, że to nie była jedna a kilka wypraw. Przez wakacyjny czas czytałam książki i spotykałam się z koleżankami Pierwszym miejscem gdzie wybraliśmy się był Licheń. Zobaczyliśmy tam bazylikę i cudowny obraz Matki Bożej...

Przydatność 65% Moje wakacje

Jak co roku czekałem na wakacje z utęsknieniem. Kiedy wreszcie nadeszły okazało się, że w tym roku nie wyjeżdżamy z siostrą do cioci na Mazury. Ale nie zmartwiłem się tym bardzo , przecież wakacje można spędzić ciekawie także w swojej miejscowości. Z kolegami prawie codziennie jeździliśmy na wycieczki rowerowe nad wodę, graliśmy w piłkę siatkową, a także w nożną....

Przydatność 75% Moje wakacje w Soplicowie.

Od pewnego czasu nie czułem się zbyt dobrze. Wybrałem się więc do lekarza, w celu ustaleia, czy ze mną jest wszystko w porządku. Podczas wizyty u doktora okazało się , że estem przemęczony i potrzebne mi jest trochę wytchnienia od codzienności. Nie bardzo wiedziałem dokąd mam się wybrać na najbliższy weekend i wtedy lekarz polecił mi Soplicowo, jako cichy zakątek Polski...