Treść zadania
Autor: 19111978 Dodano: 21.1.2012 (19:51)
Wyobraż sobie że jesteś żołnierzem rzymskim,który uczestniczył w licznych wojnach.Napisz fragment pamiętnika.Wykorzystaj wyrazy:legion,piechota,kawaleria,obóz,machiny oblężnicze,broń,weterani,podboje,tarcze,miecze,namioty,włócznie.
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Wyobraż sobie ,ze bierzesz udział w konkursie "kto był najwybitniejszym Przedmiot: Historia / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: dj_tyska 14.4.2010 (17:47) |
Mam napisać tak; Wyobraż sobie że ty i twoja klasa zostaliąście Przedmiot: Historia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: anulka1232 20.9.2010 (20:35) |
Mam napisać tak; Wyobraż sobie że ty i twoja klasa zostaliąście Przedmiot: Historia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: anulka1232 20.9.2010 (20:44) |
PILNE! NA JUTRO! HISTORIA... Wyobraź sobie , że jesteś doradcą Kazimierza Przedmiot: Historia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: honeyy 26.9.2010 (20:01) |
napisz w co wierzyli starożytni Izraelici i co zostawili po sobie ? Przedmiot: Historia / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: wera2534 6.10.2010 (16:50) |
Podobne materiały
Przydatność 100% Uczestniczy stosunków międzynarodowych
UCZESTNICY STOSUNKÓW MIĘDZYNOARODOWYCH: *Państwa, *Narody=>jest to wielka grupa społeczna, która związana jest wspólnotą losów historycznych, kultury, języka, terytorium i życia ekonomicznego. Wyrazem tej wspólnoty jest świadomość narodowa, poczucie własnej odrębności w stosunku do innych narodów, dążenie do podniesienia prestiżu narodowego jak również działanie...
Przydatność 50% Osoby prawne w prawie rzymskim.
Osoby prawne to inaczej instytucje, organizacje, masy majątkowe lub związki ludzi, które zostały stworzone w celu realizacji określonych celów i które posiadają zdolność prawną. Pojęcie osoby prawnej, choć w sposób niepełny, rozwinęło się w okresie pryncypatu, kiedy to pretor przyznawał gminom miejskim (municypia) osobowość prawną, by mogły brać udział w obrocie...
Przydatność 80% Nauczanie prawa w Rzymskim państwie.
1. Wstęp Przekazy źródłowe na temat edukacji prawniczej w starożytnym Rzymie są skąpe. Spowodowane jest to nauką prawa o charakterze prywatnym (brak wkładu państwa). Jedynym źródłem są autorzy podręczników do nauki prawa- Gaius i Pomponius (Enchyrydii liber singularis ) . Nauczanie prawa odpowiadało skali rozwoju całego systemu prawnego. Historię nauczania prawna można...
Przydatność 55% Nauczanie prawa w państwie rzymskim
Nauczanie prawa w okresie republiki, a także w pierwszych wiekach cesarstwa miało charakter prywatny, dlatego państwo się nim nie interesowało. Relacje prawników siłą rzeczy mają charakter historyczny, a jurysprudencja rzymska predylekcji ku historii nie przejawiała. Jedyny wyjątek, to dwaj nauczyciele prawa: Gaius i Pomponius, autorzy podręczników do nauki prawa. Historię...
Przydatność 70% Wychowanie i edukacja w Cesarstwie Rzymskim
Cesarstwo Rzymskie zostało w 395r. n.e podzielone przez TEODOZJUSZA WIELKIEGO między 2 synów na CESARSTWO ZACHODNIE RZYMSKIE z RZYMEM na czele i WSCHODNIE z KONSTANTYNOPOLEM.W cesarstwie zachodnim przewagę miała ludność zromanizowana i język łaciński. Wychowanie i edukacja: Wychowanie rzymskie skupiało się na niwie rodzinnej.Ambicją każdej rodziny było właściwe wychowanie...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie