Treść zadania

piotrg0000

przeczytaj tekst i zakleśl właściwe wyrazy
yesterday Dad have/ had abad day.
First,he didn't get /got up at 7.30.
He get / got up at 8.00!
So he wes /wasn't late for his first lesson-maths.
Mr White was /were wery angry.
The next lesson was physics and david didn't /djd bring his homework.
Miss Brown was /were angry ,too.
The third lelsson was history and they write /wrote about oueenElizabet i.
then it was lunchtime ,but David didn't eat/ ate-he foget/forgot his sandwiches.
After lunch there was /were two more lessons.
school finish /finished at 3.30 and Davewalk /ran home fast.
he was really hungry.


napisz pytania do podanych odpowiedzi, używając what ,when i who

1 SHE SAT WITH jOE IN eNGLISH.
2 she ate an apple at break.
3 she sent text messages at lunchtime.
4 David got up at 8 o'clock.
5he had maths with Mr Brown.
6 he wrote about Elizabet l in history.
7 he finished school in the afte rnoon.

przepisz zdania dialogu we właściwej kolejności
l'm afraid my book fell in a puddle.
good morning Mary.
l'm sorry, l didn't bring it today.
did you bring your homework?
never nind.
do it now ,please.
good norning, Mrs Smith.
why? what happened to it?

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    1. have
    2.get
    3.get
    4.wasn't?
    5.was
    6.didin't
    7.was
    8.write
    9.eat
    10.Were?
    11.finished
    12.walk
    I'll help you in this task.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 60% Przykładowy tekst reportażu.

Jak co roku obchody lanego poniedziałku w Bełchatowie wywołują wiele emocji. Święto to jest, co prawda, uświęcone tradycją, jednakże są ludzie, którzy zdecydowanie przesadzają z hołdowaniem tej jednej tradycji. „Świństwo, kiedyś to dziewczyny się perfumami lało, a nie tak, jak teraz, wiadrami; tałatajstwo!!!”, oburza się starszy pan, zapytany o opinię na temat...

Przydatność 70% Jak interpretować tekst?

Koncentruje uwagę na jego przeżyciach, doznaniach, sposobie odczuwania świata i analizie jego życiowych decyzji Analizę fragmentu tekstu - literackiego lub użytkowego - należy rozpocząć od planu. CO? KTO? GDZIE? 1. Co tekst próbuje przekazać? CEL 2. Do kogo tekst jest skierowany? ODBIORCA 3. Jaki jest jego kształt? FORMA 4. W jakim otoczeniu się znajduje? KONTEKST...

Przydatność 80% "Miłosierdzie gminy" - tekst

Dziewiąta dochodzi na zegarze gminy. Przez lekką mgłę poranną przebijają ciemniejsze, lazurowe gołębie, zapowiadając cudowną i cichą pogodę. Przed kancelarią snują się, gromadki, oczekując przybycia pana radcy Storcha, którego szary filcowy kapelusz i laskę ze srebrną gałką widać przed bliską kawiarnią Gehra, u stolika pana sędziego. pokoju, czytającego tu przy...

Przydatność 80% Tekst w stylu biblijnym

Objawienie słowa pana w mieście Utopia. 1. I wezwał pan do miasta zwanego Utopia, wszystkich z ludzi największych. Aby słowo swoje im prawem nadać i aby przestrzegali go zawsze i wszędzie, gdziekolwiek noga by ich stanąć miała i jakąkolwiek sytuację spotkać by mieli na swej drodze. Bo słowo pana jest prawem a imię Jego pieczęcią i wyrokiem tego prawa. 2. Zebrali się tedy...

Przydatność 70% Tekst w stylu biblijnym.

Dobry uczynek Adama I Adam syn Józefa syna Piotra z rodu Dawida syna Alfreda, radca rządu Amerykańskiego z ramienia partii republikańskiej rzekł do Emira: „Emirze bracie mój”. „Oto jestem Adamie” odrzekł tamten. „czy widzisz tych ludzi na wzgórzu od strony Waszyngtonu?” „widzę Adamie, ich i ich żony idące za nimi wraz z dziećmi, pójdźmy zobaczyć co im się stało...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji