Treść zadania

siwabdg

1.Z młyna do piekarni jest 150m.Ile to centymetrów na planie w skali 1:5000 ?
2.Prostokątna działka na planie w skali 1:2500 ma wymiary 3cm i 5cm .Ile arów ma ta działka w rzeczywistości?
3.Odległośc miedzy miastami wynosi 150km , a na planie wynosi 6cm.W jakiej skali sporządzono ten plan?
4.Boki trójkąta w skali 1:5 wynoszą : 1cm,2cm i 2,2cm.Jakie są rzeczywiste długości boków tego trójkąta?
5.Odległośc miedzy dwoma miastami jest równa 75km.Oblicz odległośc miedzy tymi miastami na mapie w skali 1:500000?
6.1 cm na mapie odpowiada 15km w rzeczywistości.W jakiej skali sporządzono mapę?
7.Bok kwadratu ma długośc 1m.Na rysunku długośc boku kwadratu wynosi 10cm.W jakiej skali wykonano rysunek?
8.jaką długośc bedzie miał 20-centymetrowy odcinek na rysunku w skali 1:4?
9.na mapie odleglosc za szkoly do domu wynosi 6cm.w jakiej skali sporządzono mapę jeżeli w rzeczywistościodległośc ta wynosi 1200m?
10.Od bydgoszczy do torunia jest 40km jaka bedzie odległośc miedzy tymi miastami na mapie w skali 1:800000?

Proszę o dokładne obliczenia.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    1. 150 m = 15000 cm: 5000 = 3 cm
    2. 15 cm2 x 2500 = 375 m2 = 3,75 ara
    3. 150 km = 15000000 cm : 6 = skala 1:2500000
    4. 5 cm , 10 cm , 11 cm
    5. 75 km = 7500000 cm : 500000 = 15 cm
    6.15 km = 1500000cm , skala 1:1500000
    7.1m = 100 cm , skala 1:10
    8. 20 :4 = 5cm
    9. 1200m = 120000cm : 6 = skala 1:20000
    10. 40 km = 4000000 cm : 800000 = 5cm

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 60% Korzyści skali

KORZYŚCI SKALI Spis treści 1. Współczesne teorie handlu międzynarodowego a korzyści skali 2.Typy korzyści skali w ujęciu konkurencji monopolistycznej i handlu 3.Handel wewnątrz-gałęziowy 4. Model Ricardo 5. "Paradoks Leontiefa" 1.Współczesne teorie handlu międzynarodowego: A. Teoria neoczynnikowa. Rozwiniecie teorii obfitości zasobów, w teorii obfitości, mówiliśmy o pracy...

Przydatność 70% Biznes plan piekarni

1. CZĘŚĆ FORMALNO - PRAWNA 2. CZĘŚĆ MARKETINGOWA CHARAKTERYSTYKA BRANŻY MISJA FIRMY WIZJA FIRMY CELE ORGANIZACJI OPIS PRODUKTU INNOWACJE PRODUKTU PORTRET KLIENTA SEGMENTACJA RYNKU ANALIZA KONKURENCJI PROJEKT KAMPANII REKLAMOWO – PROMOCYJNEJ DYSTRYBUCJA 3. CZĘŚĆ ORGANIZACYJNO – WYTWÓRCZA PRODUKT PROCES WYTWÓRCZY WYPOSAŻENIE...

Przydatność 75% Przemówienie - wycofać jedynki ze skali ocen.

Moi drodzy, zebraliśmy się tutaj po to, aby przedyskutować nasze zdasz czy nie zdasz w tej szkole. Sami przyznacie, że trzeba coś z tymi jedynkami zrobić! Zbliża się koniec roku szkolnego. Przypuszczam, że za parę dni większość z nas będzie biegać za nauczycielami i dręczyć nieszczęśników o poprawę. I my, uczniacy i nasi profesorowie do dnia wystawienia ocen będziemy...

Przydatność 55% Plany na przyszłość

Ich denke immer fter an meine Zukunft. Jetzt mu ich mich auf die Reifeprfung vorbereiten. Ich wei, dass ich sehr viel lernen mu, wenn ich in der Zukunft eine gute Arbeit bekommen mchte. Ich lerne sehr fleiig, well ich mich vor schlechten Noten frchte. Wenn ich mit der Schule fertig sein werde mchte ich studieren. Meine Schwerpunktfcher sind die Fremdsprechen darum denke Ich an englische...

Przydatność 60% Plan marketingowy w biznes planie

Marketing pełni w biznes planie jedną z podstawowych funkcji kształtujących działalność i pozycję przedsiębiorstwa na rynku. Opisując działania marketingowe przedsiębiorstwa należy mieć na uwadze opracowanie kompleksowego planu marketingowego, w którym zostaną omówione zagadnienia dotyczące cech oferowanego produktu lub usług, charakterystyka rynków zbytu, sposobów...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji