Treść zadania

megg33

przedstaw liczbę 4 jako wynik dzielenia lub mnożenia

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 100% Procesy dzielenia komórki

MITOZA OKRES G1 - rozpoczyna się bezposrednio pa zakonczeniu poprzedniej mitozy.brak replikacji dna , przewaga procesów syntezy nad procesami rozpadu OKRES S - spada syntez białek budulcowych i enzymatycznych a komórka kieruje całą energię metaboliczną na replikacje czyli syntezę DNA DNA zwiekasz się z 2c do 4c OKRES G2 - przerwanie replikacji DNA komórka przygotowuje składniki...

Przydatność 50% Wynik Rutherforda

Wynik Rutherforda Celem eksperymentu Rutherforda bylo potwierdzenie teorii, ze atomy sa latwo przenikalnymi, neutralnymi kulkami. Oczekiwano, ze naladowane czastki alfa, niosace duza energie bez problemu przebija sie przez kilka atomow. Czastki alfa mialy zatem przebijac sie na wprost przez cienka warstwe zlota i pozostawic slady na niewielkim wycinku ekranu z tylu, za folia....

Przydatność 55% Wynik finansowy

1.Opisz i scharakteryzuj wynik finansowy netto i jego rozliczenie. Prowadząc działalność gospodarczą, przedsiębiorstwo może osiągnąć dodatni (pozytywny) wynik finansowy, kiedy przychody będą wyższe od kosztów lub też może osiągać wartość ujemną (negatywną), wówczas, kiedy to koszty osiągną wyższą wartość. Tylko dodatni wynik finansowy jest zyskiem, natomiast...

Przydatność 60% Wynik finansowy

WYNIK FINANSOWY jest podstawowym miernikiem oceny działalności podmiotu gospodarczego gdyż odzwierciedla w sposób całościowy osiągnięte efekty i poniesione nakłady. Dodatni wynik finansowy jest zyskiem a ujemny stratą. WYNIK NA SPRZEDAŻY stanowi różnicę między sumą należnych przychodów ze sprzedaży produktów, towarów towarów innych skł. Majątku obrotowego bez podatku...

Przydatność 60% Dzieje Liczb

Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...

0 odpowiada - 0 ogląda - 7 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji