Treść zadania

sznycelboss

zad5 na wystep zespolu muzycznego dobranocka sprzedano 140 biletow. uczniowie kupili 20% biletow studenci 75% biletow a 5% biletow kupily inne osoby uzupelnij zdania.
uczniowie kupili.......... biletow
studenci kupili.......... biletow
pozostale osoby kupily....... biletow

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

  • rob

    obliczamy ilość biletów zakupionych przez uczniów

    140 biletów = 100%, to
    x biletów = 20%
    x=140*20/100=28 biletów

    obliczamy ilość biletów zakupionych przez studentów

    140 biletów = 100%, to
    x biletów = 75%
    x=140*75/100=105 biletów

    obliczamy ilość biletów zakupionych przez inne osoby

    140-(28+105)=140-133=7 biletów


    uczniowie kupili......28.... biletow
    studenci kupili......105.... biletow
    pozostale osoby kupily.....7.. biletow

    • 75*140=10500, a 10500/100=105

    • jakim cudem 105 ?

    • Przecież:

      100% ------- 140
      75% ----------- x

      75% * 140
      ------------------
      100

    • początkowo było 140 biletów, a to się ma nijak do obliczeń IceCold z których wynika, że całkowita ilośc biletów wynosiła 28+90+6=124, poza tym można sprawdzić tzw. "słupki"

    • złe obliczenia

  • userphoto

    Uczniowie kupili "28" biletów
    Studenci kupili "90" biletów
    Pozostałe osoby kupiły "6" biletów

    użytkownik "rob" coś pomieszał w obliczeniach ^.^
    Przy okazji zapraszam na serwer Cs 1.6 [FFA] IP: 193.33.177.32:27116

Podobne materiały

Przydatność 50% Uczniowie grają w szachy

UCZNIOWIE GRAJĄ W SZACHY Uczniowie naszej szkoły zajęli IV miejsce w zawodach szachowych W czwartek, 13 listopada uczniowie naszej szkoły wzięli udział w Drużynowych Mistrzostwach Gorzowa Szkół Gimnazjalnych w szachach w ramach Gorzowskiej Spartakiady Młodzieży. Zajęli czwarte miejsce. ? To według mnie najgorsze miejsce, ma się duży niedosyt ? wypowiada się grający przy...

Przydatność 75% Korelacja form wychowania muzycznego

Problematyką wychowania muzycznego zajmowało się i zajmuje wielu wybitnych muzyków pedagogów. Powstało wiele interesujących koncepcji i systemów i form wychowania muzycznego. Największa popularność na świecie zdobyli: Emil Jaques-Dalcroze, Carl Orff i Zoltan Kodaly. Uznano je za najpełniejsze i najdojrzalsze pod względem artystycznym i pedagogicznym. Formy te nazwano...

Przydatność 65% Uczniowie zdolny, wybitnie uzdolniony -bibliografia

Bibliografia 1. Irena Borzym ?Uczniowie zdolni? wyd. PWN, Warszawa 1979r. 2. O. Czerniakowska ?Poradnictwo jako wzmocnienie środowiska wychowawczego? wyd. CRZZ, Warszawa. 3. M. Godlewski (red.) ?Pedagogika, podręcznik Akademicki? wyd. PWN, Warszawa 1978 4. Erwin Gondzik ?Kariery szkolne uczniów zdolnych? wyd. Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1967r. 5. J. Hawlicki ?Rozwijanie...

Przydatność 80% Formy wychowania muzycznego w przedszkolu.

W procesie umuzykalniania przedszkolaków szczególnie często wykorzystuje się elementy współczesnych systemów wychowania muzycznego. Celem form stosowanych w procesie umuzykalniania dzieci przedszkolnych jest: „wychowanie dla muzyki i przez muzykę.” Wielu twórców w swoich programach pracy zwraca uwagę na np.: wyeksponowanie ruchu, twórczą aktywność dzieci, przyjemność,...

Przydatność 65% Baza danych sklepu muzycznego nutka

Nalerzy powprowadzac dane. Baza otrzymala ocene cel.

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji