Treść zadania

Konto usunięte

Popatrz na plakaty 1 i 2
Uczestniczysz w przygotowaniu kampanii ktora ma zachecic zagranicznych turystow do odwiedzania Polski.
Oto 2 plakaty sposrod ktorych trzeba wybrac 1
_ Wybierz plakat ktory twoim zdaniem jest lepszy i uzasadnij swoj wybor
_ Wyjasnij dlaczego odrzucasz druga propozycje

Załączniki do zadania

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 1

    Obydwa plakaty są dobre, lecz skierowane do innych odbiorców. Pierwszy plakat przedstawia historyczne obiekty i raczej zainteresuje ludzi starszych.Drugi plakat zachęca do uprawiania turystyki i bardziej przemówi do ludzi młodych.Wybieram plakat pierwszy gdyz łatwiej można przeprowadzić kampanię reklamową i uzyskac lepszy efekt. Polska szczyci się bogatą historią swego kraju i posiada liczne zabytki, które mogą zainteresować zamożnych turystów zagranicznych. Jestem zmuszony odrzucić plakat drugi chociaz jest mi bliższy emocjonalnie. Po prostu dlatego,że na pierwszym planie mamy rowerzystę, ale niestety brak jest u nas ścieżek rowerowych.Mamy wspaniałe góry i piękne jeziora ale szwankuje baza logistyczna.Mimo szeroko zakrojonej kampanii reklamowej,turyści mogą byc rozczarowani.

Rozwiązania

  • aleksface

    Poland is a country which hav lots of beutfull places to visit and rest for people from different countries and also for polish people. We have two choices to visit one place on polish land.
    First poster shows us polish history and old buildings as a chuches,castles and old trains which was first transports for people and we are proud that we still have that old places and things to show for everybody. Thats important for Poland and polish history.
    The second poster shows places where poeple can rest and spend time really entertainment. this places are not only for young people, thats for older people who they are looking for good and quiet time in nature. Everybody can choice which place is better for each other. Poland offers mountains,lakes and sea. The beach is place people can spend time on big sun where we can also get classes for surffering, beach vollyball or differents sports. On lakes we can learn how sail or just fishing.
    In my opinion the best place to visit is second poster because everybody likes spend time on entertainming than visit history places.

Podobne zadania

Nieznany Napisz e-maila do swojej kolezanki ktora ma ciebie odwiedzic w najblizszym Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 30.4.2010 (16:27)
Nieznany Popatrz na plakaty 1 i 2 Uczestniczysz w przygotowaniu kampanii ktora ma Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 20.10.2011 (14:06)
~kaka Krótki tekst użytkowy Uczestniczysz w kursie językowym w Anglii. Napisz do Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: ~kaka 29.10.2011 (08:51)
xxgosiulaxx13 Napisac o osobie ktora jest dla mnie autorytetem. Myślałam zeby napisac o Przedmiot: Język angielski / Liceum 1 rozwiązanie autor: xxgosiulaxx13 26.1.2013 (12:52)

Podobne materiały

Przydatność 80% Polacy w kampanii włoskiej.

Polacy w kampanii włoskiej Już od roku 1940 marynarze polscy oswajali się z akwenami Morza Śródziemnego. Działały tu bazujące w Gibraltarze kutry służby specjalnej, przewożąc z okupowanych przez wroga wybrzeży rozbitków wojskowych z kampanii francuskiej, ochotników, polityków, agentów wywiadu. W eskorcie wielkiego konwoju płynącego na Maltę, wysłanego we wrześniu 1941...

Przydatność 50% Ocena Kampanii Wrześniowej

Kampania Wrześniowa, czyli walki obronne wojsk polskichtoczone od pierwszego września do piątego października 1939 roku przeciwko wojskom hitlerowskim i rosyjskim rozpoczęła II wojnę światową. Hitler na przygotowanie się do wojny z Polskąmiał kilka miesięcy, Polska miała do dyspozycji niepełnądobę, osamotniona w walce z naheżdzcą pomimo sojuszników i zapewnień alianckich....

Przydatność 70% Strategie kampanii wyborczych

Strategie kampanii wyborczych Każda kampania, w tym także wyborcza, aby mogła zakończyć się sukcesem, powinna być prowadzona w oparciu o właściwą strategię. Najlepiej wiedza o tym wojskowi i specjaliści od reklamy. Niestety kandydaci do Senatu, Sejmu, samorządu terytorialnego czy też na inne stanowiska często o tym zapominają. W swojej pracy przedstawię strategie, które...

Przydatność 85% Przyczyny klęski Kampanii Wrześniowej

- zły plan obrony kraju - nie zabezpieczenie północnego i południowego skrzydła, zgrupowanie większości polskich sił w łuku Wisły -tam gdzie były najbardziej narażone na okrążenie. - niedocenianie szybkości, z jaką mogły poruszać się niemieckie jednostki szybkie i ich siły ognia, - brak rozeznania w możliwościach i sile niemieckiego lotnictwa (musiano sobie zdawać...

Przydatność 50% Przebieg kampanii wrześniowej

Polska w okresie między wojennym, w myśl postanowień Ligi Narodów, posiadała najpierw 88 wojskowych na Westerplatte, a później po zaostrzeniu stosunków pol.-niem. ta liczba wzrosła do 182 wojskowych. Byli oni dość dobrze przygotowani na odparcie sił wroga. O 4.45 dnia 1.IX.1939 roku, niemieckie wojska nie wypowiadając wojny zaczęły szturm na Westerplatte. Atakowano z baterii...

0 odpowiada - 0 ogląda - 2 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji