Treść zadania
Autor: jawoan77 Dodano: 26.9.2011 (19:47)
2.Znajdż liczbę stanowiącą 60%liczby o 20% większej od 35
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Najlepsze rozwiązanie
Rozwiązania
Podobne zadania
Zadanie na zbiorze liczb. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: Dajana888 8.5.2010 (18:39) |
Oblicz najmniejszą wspólną wielokrotnośc podanych liczb. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 1 rozwiązanie | autor: ewkaa644 11.8.2010 (16:49) |
Oblicz sumę liczb: Przedmiot: Matematyka / Liceum | 3 rozwiązania | autor: ewkaa644 11.8.2010 (20:40) |
Oblicz resztę z dzielenia liczb. Przedmiot: Matematyka / Liceum | 5 rozwiązań | autor: ewkaa644 14.8.2010 (10:11) |
podaj wszystkie możliwe reszty z dzielenia liczb naturalnych przez: Przedmiot: Matematyka / Liceum | 4 rozwiązania | autor: ewkaa644 14.8.2010 (10:12) |
Podobne materiały
Przydatność 50% Społeczeństwo stanowe
Monarchia stanowa trwała w Polsce przez XIV i XV w. W społeczeństwie wykształciły się 4 stany: duchowieństwo, rycerstwo-szlachta, mieszczaństwo, chłopi, a niektóre z nich zdobyły udział we władzy. Najważniejszym impulsem do wykształcenia się stanów było przyznawanie przez władców swobód całym grupom społecznym, a więc ludności miejskiej i wiejskiej w aktach lokacyjnych,...
Przydatność 55% Wychowanie stanowe w średniowieczu
Pierwszych kilka stuleci średniowiecza przedstawia się jako okres ciemnoty. Kościół, jedyny piastun kultury, był za słaby, by zmienić wewnętrznie młode narody, ich prymitywny pogląd na świat, głęboko wkorzenione mity i wierzenia, odrębne pojęcia moralne. Za wzorem Karola Wielkiego wybitne osobistości monarsze zaczęły popierać działalność Kościoła widząc w nim dogodny...
Przydatność 60% Dzieje Liczb
Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...
Przydatność 75% Symbolika liczb
Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...
Przydatność 80% Cecha podzielności liczb naturalnych.
Cecha podzielności przez 2 Liczba jest podzielna przez 2 jeżeli jej ostatnia cyfra jest parzysta lub jest nią zero. Przykłady: 12, 48, 100, 124 Cecha podzielności przez 3 Liczba jest podzielna przez 3 jeżeli suma jej cyfr tworzy liczbę podzielną przez 3. Przykłady: 27 bo 2+7=9 123 bo 1+2+3=6 621 bo 6+2+1=9 Cecha podzielności przez 4 Liczba jest...
0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań
1 0
priscila1 26.9.2011 (19:55)
35*20/100=7
35+7=42
60%*42=0,6*42=25,2
Dodawanie komentarzy zablokowane - Zgłoś nadużycie