Treść zadania
Autor: klaudia125113 Dodano: 24.9.2011 (16:23)
Zad 1 Podaj wartość wykladnika n
a) 1 000 000 000 = 10 do potęgi n = n=9
b) 12345,6 = 1,2345610 do potęgi n n=4
c) 6do potęgi 2 * 6 do potęgi 4 * 6 do potęgi 12 * 6 =6 do potegi n n=19
d) 12 do potęgi 12 : 12 do potegi 4 : 12 do potęgi 8 = 12 do potęgi n n=0
e) a * a do potegi 2 * a do potegi 3 * a do potegi n = a do potegi 10 n=4
f) a * b a do potęgi 3 * b do potęgi 4 * a do potęgi n * b do potęgi n = a do potęgi 7 i b do potęgi 8 n=3
zad 2Oblicz wartości liczbowe wyrażeń
a) (x^6 : x^4)^5 * 2 kreska ułamkowa x*x^5 = 1/64
po obliczeniu wynik podstaw dla x=-(-1/2)
B) (y^4 * y^2 ) ; y^12 kreska ułamkowa y^2 *y = -1/27
po obliczeniu wynik podstaw dla y=-(1/)
Proszę o rozwiązanie
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
Podaj z dokładnością do 0,1 ,jakim % godziny są dwie minuty? Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: stereolove 10.4.2010 (13:20) |
podaj przykład nierówności którą spełniają liczby -2, -3, -4 a nie Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: iverson 20.4.2010 (15:57) |
podaj po 3 liczby spełniające te nierówności. a) 2x<1 b) 5x<-10 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 3 rozwiązania | autor: natalia74171 22.4.2010 (15:54) |
Podaj liczbę+ 10-cyfrową,składającą się z 10 różnych cyfr,mającą Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 2 rozwiązania | autor: blanka 13.5.2010 (20:30) |
podaj interpretacje geometryczna ukladu rownan: klamra x+y=3 Przedmiot: Matematyka / Gimnazjum | 1 rozwiązanie | autor: zula0102 17.5.2010 (17:37) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Warto ściągać?
W poniższej pracy wyrażę swoje stanowisko wobec szkolnego zwyczaju podpowiadania i ściągania. Nie jestem za ani przeciw, jednak wolę to głębiej przeanalizować. Ściąganie, według mnie wcale nie jest czymś złym. Każdemu zdarza się nie nauczyć, czy zapomnieć odrobić pracy domowej. Wtedy mamy do dyspozycji tak zwane „kropki” – możliwość nieprzygotowania. Ale co zrobić,...
Przydatność 75% Warto czy nie warto wagarować?
Warto czy nie warto wagarować? Na to pytanie uczniowie odpowiadają różnie. Jedni mówią, że dzięki wagarom nie dostaną jedynki, lecz niektórzy uważają inaczej. Opuszczając lekcje tracimy nowe wiadomości, które przydadzą się nam prędzej czy póżniej. Wagarując nie chodzimy na lekcje, przez to nie mamy pojęcia na różne temety. Mamy nieobecności...
Przydatność 55% Podaj definicję języka i onów jego główne funkcje
język - jest to system znaków prostych (wyrazy) oraz reguły ich łączenia w znaki złożone (zdania, czyli gramatyka). Funkcje języka: - komunikatywna a)informatywna - są to teksty pozbawione elementów emocjonalnych np. teksty naukowe, popularnonaukowe, ogłoszenia, programy informacyjne b)impresywna - celem jest wywołanie określonych reakcji u odbiorcy np. teksty...
Przydatność 70% Kogo nazwiesz idealistą? podaj przykłady bohaterów w polskiej literaturze
Idealizm to wiara w nadrzędność norm moralnych i prawnych nad twardą rzeczywistością dnia codziennego. W tym sensie idealizm jest pokrewny romantyzmowi Idealista to człowiek kierujący się w postępowaniu wzniosłymi zasadami, zdolny do poświęceń dla ich realizacji, wyobrażający sobie świat lepszym niż jest on w rzeczywistości. Idealista to także marzyciel, fanatyk idei,...
Przydatność 70% Jak licealista powinien rozumieć słowo odpowiedzialność? Podaj dwa konkretne przykłady.
Odpowiedzialność ma wiele znaczeń. Można być odpowiedzialnym za siebie, za kogoś, można brać na siebie odpowiedzialność i można ponosić odpowiedzialność. Słownikowa definicja odpowiedzialności brzmi: ?Odpowiedzialność, obowiązek ponoszenia przewidzianych przez przepisy prawne konsekwencji zachowania się własnego lub innych osób. W zależności od przyjętego dla...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie