Treść zadania

zixxus

Rozprawka:

Temat "Nie spóżniam się na lekcje"

Nie musi byc super tak na ocene 4/5

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 80% Rozprawka. Temat: "Mały Książę" - utwór, który uczy.

Rozprawka. Temat: "Mały Książę" - utwór, który uczy. Moim zdaniem "Mały Książę" Antoine de Saint - Exupery'ego jest utworem, z którego każdy człowiek może się czegoś nauczyć. Postawioną przeze mnie tezę postaram się udowodnić w dalszej części pracy, powołując się na przykłady z lektury. Najważniejszym argumentem potwierdzającym...

Przydatność 75% "Nie-Boska komedia".

Zygmunt (Napoleon Ctanisław Adam Ludwik) Krasiński był poetą, powieściopisarzem i filozofem, tradycyjnie zaliczanym - obok Mickiewicza i Słowackiego - do kanonu “trzech wieszczy”. Arystokratyczne pochodzenie wywarło decydujący wpływ na postawę poety, który niezmiernie żywo reagował na epokę wielkich wstrząsów społecznych i kryzys tradycyjnych wartości moralno-obyczajowych,...

Przydatność 50% "Nie-Boska Komedia"

"Nie-Boska Komedia" - została wydna w 1835 r i napisana przez bardzo młodego 21- letiego autora. Jest to utwór o bardzo różnorodnej tematyce. Główny boheter to postać wieloznaczna "Mąż" ( małoznek, ojciec rodziny, wojownik, hero, prywódca ) hrabia Henryk. Ważną częścia dramatu jest dramta o rodzine odnoszący sie do romantycznego sposobu pojmowania...

Przydatność 50% "Nie-Boska komedia"

Zawiera wizje abstrakcyjnej rewolucji - walki klasowej. Wzorce tej rewolucji wywodzą się z rzeczywistości: przewrót Cromwela w Anglii, powstanie listopadowe w Polsce i Wielka Rewolucja Francuska. Również w bohaterach możemy zauważyć wzorce rzeczywistych rewolucjonistów np. w Pankracym możemy zauwazyć cechy Cromwella, Dantona czy Robespierre'a, natomiast Hrabia Henryk reprezentuje...

Przydatność 70% Historiozofia dziejów w "Nie-Boskiej komedii".

W części II dramatu Filozof w rozmowie z Mężem wypowiada przekonanie, że świat rozwija się poprzez przelew krwi, cierpienia oraz niszczenie starych form społecznych. W podobny sposób pojmował mechanizm rozwoju dziejów również autor dramatu. W pełni zdawał sobie sprawę z konieczności rewolucji społecznej, ale jednocześnie ze względu na swoje poglądy społeczne, filozoficzne...

0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji