Treść zadania

tacokochabiebera

Witam ! ;D
Chciałabym coś porobić w wakacje , zarobić może jakieś pieniądze.. Ale nie wiem dokąd iść , komu się zapytać , nie mam pojęcia .
Proszę o ciekawe pomysły ; )
DAM NAJ ;D

Pytanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsza odpowiedź

• 3 0

Jeżeli masz powyżej 17 lat możesz być hostessą w hipermarkecie, roznosić ulotki, opiekować się dzieckiem lub osobami starszymi, zbierać owoce. Jeżeli szukasz pracy tymczasowej możesz wejść na strone OHP(ochotnicze hufce pracy) tam mają oferty pracy i może znajdziesz coś dla siebie.

Odpowiedzi

• userphoto

No na wisnie, albo jaies owoce.
    Sporo placa ;) a przy okazji sie najesz :DD

• kanie1

idź do urzędu pracy w twoim mieście tam też są pewnie prace dla niepełnoletnich
    w moim mieście tak jest

• pawpatrycja1

popytaj się o prace u sadowników np zbieranie wiśni

• wiki831

idź może do jakiegoś banku i zapytaj czy nie potrzebni są ludzie do roznoszenia ulotek

• userphoto

poczytaj ogłoszenia czy ktoś poterzbuje osoby do zbiory wiśni, czereśni czy moze groszku szparagowego

• klaudusia665

roznosić ulotki

• coko96

no to moze rob zakupy sasiadce, posprzataj w domu, zaopiekuj sie jakims dzieckiem lub wyjdz z nim na dwor, wyprowacaj pieski, popytaj sie o prace u sadownikow albo moze w miejscowym sklepie potrzebuja kogos kto pomoze rozladowac towar i posprzata.. ja zamierzam w te wakacje roznosic ulotki, sprzedaje tez moje obrazy (chce ktos kupic ? ;) itd..

• userphoto

Jeżeli chcesz dobrze zarobić to polecam Ci kosiłć trawnik,zbierać u rolnika owoce,pomagać przy plewienu w polu,jeśli masz kartę pływacką to możesz na basenie robić jako ratownik,wyprowadzać cudze psy na spacer lub w bibliotece popracuj.
    Jest jeszcze dużo innych zawodów ale nie wymienie Ci wszystkich mam nadzieję , że pomogłam.

Praca jak praca ale zyski przynosi
    ## handel nawet ten mały przez internet .
    Można sprzedać to co zbędne , potem poszukać coś więcej .
    Ludzie masę rzeczy kolekcjonują i dobrze płacą
    ## zbierać coś do skupu jagody itp.
    ## zatrudnić się na zbiorach u kogoś

• sonar

Na profilu masz informacje, że masz 15 lat.
    Czyli - zgodnie z polskim prawem dopiero za rok możesz legalnie zacząć pracować.

Pozostaje Ci :
    - odpłatna pomoc sąsiadom,
    - odpłatne pilnowanie dzieci znajomych
    - zbieranie i sprzedaż owoców leśnych
    - zbieranie i sprzedaż grzybów (warunek -> rozpoznajesz gatunki jadalne)
    - zbieranie i sprzedaż surowców wtórnych (ch0ciaż to mało płatne)
    - pomoc przy zbiorze owoców sezonowych
    - pomoc w zaprzyjaźnionym sklepie (jakieś prace porządkowe)

• CzaAarNaAa_

W róznych gazetach teraz o tym pisze. Zaleznie od miasta oferte mozesz znaleźć w internecie. Pytaj sie po znaomych np. o prace przy pilnowaniu dziecka. Nie musisz przeciez od razu zarabiac 10 zł/godz. Mozesz na oczatek wziasc mniejsze stawki, poźniej ludzie sami mogacos dorzucic ;) Slawne jest roznoszenie ulotek, zrywanie np. truskawek, czyszczenie ogrodkow z chwastow- rowniez znajomi moga pomoc znależć ci prace gdzies u jakiejs babci na ogrodku ktora juz nie daje sobie sama rady ;)

Podobne pytania

nata555 przyroda praca domowa Przedmiot: Inne / Po szkole 7 odpowiedzi autor: nata555 22.9.2010 (19:00)
izabelka120 Praca plastyczna Przedmiot: Inne / Po szkole 3 odpowiedzi autor: izabelka120 10.5.2011 (17:16)
LadyMalaga PRACA DOMOWA MOEJ SIOSTRY jestem w czawartej kl na pn i wt mam prace Przedmiot: Inne / Po szkole 1 odpowiedź autor: LadyMalaga 6.9.2011 (14:57)

Podobne materiały

Przydatność 65% " Wakacyjna przygoda "

Jak co roku czekałem na wakacje z utęsknieniem. Kiedy wreszcie nadeszły okazało się, że w tym roku nie wyjeżdżamy z siostrą do cioci na Mazury. Ale nie zmartwiłem się tym bardzo , przecież wakacje można spędzić ciekawie także w swojej miejscowości. Z kolegami prawie codziennie jeździliśmy na wycieczki rowerowe nad wodę, graliśmy w piłkę siatkową, a...

Przydatność 70% Kartka wakacyjna z Marsylii

Marseile, le 18 juillet 2011 Chere Anna, Je suis a Marseile dans Je Nord de la France. J'habite dans le centre de Marseill. Je habite dans un hotel avec une piscine. Nous avons un appartement de 50m ( kwadratowych ), avec deux bhambres, un balcon, une...

Przydatność 50% Moja wakacyjna przygoda

W te wakacje jak co roku pojechałam z babcią i dziadkiem oraz moim bratem nad morze. W tym roku jednak razem z nami pojechali mój wujek z ciocią i moja trzy letnią siostrą Jagodą. Był piękny słoneczny dzień, więc długo leżeliśmy na plaży. Razem z moim bratem prawie cały ten czas spędziliśmy w morzu i szybko zgłodnieliśmy. Razem z rodzinką postanowiliśmy pójść...

Przydatność 60% Moja wakacyjna przygoda

Tegoroczne wakacje spędziłam w miejscowości Boszkowo. Był ciepły letni dzień, kiedy postanowiliśmy z rodzicami wybrać się na wycieczkę rowerową do pobliskiego lasu. Droga była prosta i przyjemna do jazdy rowerowej, a wokół pachniało lasem... Myślałam, że to będzie krótka wycieczka, ale się myliłam. Jechaliśmy przed siebie, żartowaliśmy i każdy z nas miał dobry humor....

Przydatność 55% Praca

Rynek pracy funkcjonuje na podobnej zasadzie jak rynek dóbr i usług konsumpcyjnych.Stronę podażową na rynku pracy stanowią osoby zatrudnione oraz te,które chcą podjąć prace.Strone popytową reprezentują pracodawcy,tj.przedsiębiorstwa,instytucje,które zatrudniają pracodawców.Równowaga na rynku pracy występuje przy takiej ilości płacy,przy której pracownicy chcą świadczyć...