Treść zadania

asioa

w klasie liczacej32 uczniow przeprowadzono test z liczb rzeczywistych .Zaliczylo go 24 uczniow .oblicz jaki procent uczniow tej klasy otrzymalo oceny niedostateczne

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 2 0

    32-100%
    24-x%
    x= 24*100/ 32=75%
    100%-75% =25%
    Odp: Oceny niedostateczne otrzymało 25% uczniów klasy.

Rozwiązania

  • userphoto

    32-100%
    24-x%
    32x=2400 /32
    x=75%
    100%-75%=25%

    25%nie zaliczylo

  • sonar

    liczba uczniów w klasie -> 32
    liczba uczniów, którzy zaliczyli test -> 24

    liczba uczniów , którzy nie zaliczyli testu (czyli dostali oceny niedostateczne)

    32 - 24= 8

    czyli uczniowie, którzy otrzymali ocenę niedostateczną z testu to 8/32 całej klasy

    Obliczam jaki to % klasy

    8/32 * 100% =

    = 0,25 * 100 %=

    = 25 %

    W tej klasie 25 % uczniów otrzymało ocenę niedostateczną.

    8/32

Podobne zadania

Dajana888 Zadanie na zbiorze liczb. Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: Dajana888 8.5.2010 (18:39)
moniczka1555 Test z geometri:P Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: moniczka1555 13.6.2010 (13:40)
ewkaa644 Oblicz najmniejszą wspólną wielokrotnośc podanych liczb. Przedmiot: Matematyka / Liceum 1 rozwiązanie autor: ewkaa644 11.8.2010 (16:49)
ewkaa644 Oblicz sumę liczb: Przedmiot: Matematyka / Liceum 3 rozwiązania autor: ewkaa644 11.8.2010 (20:40)
ewkaa644 Oblicz resztę z dzielenia liczb. Przedmiot: Matematyka / Liceum 5 rozwiązań autor: ewkaa644 14.8.2010 (10:11)

Podobne materiały

Przydatność 100% Równanie stanu gazów rzeczywistych

Praca w załączniku - wzory

Przydatność 60% Dzieje Liczb

Liczba, jest podstawowym pojęciem matematyki, które powstało w świadomości człowieka na wiele tysięcy lat przed naszą erą, a następnie kształtowało się i rozwijało wraz z rozwojem cywilizacji i kultury. Z chwilą, gdy rozróżnienie między „jeden” i „wiele”- charakterystyczne dla ludów pierwotnych- przestało wystarczać, wprowadzone zostały liczby: 1,2,3,4,...,a więc...

Przydatność 75% Symbolika liczb

Liczbę 1 uważano dawno, dawno temu za liczbę najdoskonalszą. Jest to pierwsza liczba nieparzysta. Wszystkie inne liczby pochodzą od jedynki, np.2, to 1 + 1. Jeden - ile to jest: dużo czy mało? Zastanów się! Wszyscy chcą być pierwsi: w nauce, w sporcie, w zabawie, ale nikt nie chce dostać jedynki z klasówki! Liczba 2 jest pierwszą liczbą parzystą. Uważana była przed wiekami...

Przydatność 60% Test z chemii w klasie I gimnazjum - substancje chemiczne i ich przemiany

test z chemii w klasie I gimnazjum - substancje chemiczne i ich przemiany ................................................. imię i nazwisko klasa 1. Podane substancje podziel na pierwiastki i związki chemiczne: woda, magnez, dwutlenek siarki, azot, tlenek miedzi (II) 2. Podkreśl nazwy procesów, które zaliczysz do reakcji chemicznych: topnienie parafiny, spalanie magnezu,...

Przydatność 70% Syzyfowe prace - list do uczniow gimnazjum.

Drodzy uczniowie klerykowskiego gimnazjum! Gdynia, 20 listopad 1870 r. Na wstępie tego listu chciałabym Was serdecznie pozdrowić. Niestety, doszły mnie słuchy, że jesteście w okropnej sytuacji, związanej z utratą Waszej polskości. Dowiedziałam się, iż Wasi nauczyciele to bezwzględni rusyfikatorzy, którzy za wszelką cenę starają się uzmysłowić Wam wyższość...

0 odpowiada - 0 ogląda - 3 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji