Treść zadania

~loveeu

Wymienić 3 przyczyny trudności , występujących na rynku pracy ?? - pomóż !!

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    -brak kwalifikacji pracownikow
    -likwidacja stanowisk prace
    -niskie place

    nie jestem pewna czy o to ci chodzi, ale jak ja mialam to na wosie to wlasnie o tym mowilysmy ;)

Rozwiązania

Podobne zadania

anni3 Przyczyny i skutki współczesnego kryzysu gospodarczego Przedmiot: WOS / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: anni3 13.6.2010 (14:44)
kopciuszek486 jakie są przyczyny wojny w afganistanie? Przedmiot: WOS / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: kopciuszek486 23.9.2010 (17:02)
nevon54 przyczyny i skutki wystąpień społecznych z lat 1956-1980 Przedmiot: WOS / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: nevon54 14.11.2010 (20:09)
klalusia005 Przyczyny bezrobocia w Polsce? Przedmiot: WOS / Gimnazjum 2 rozwiązania autor: klalusia005 18.11.2010 (17:20)
Yuhki 1.Co to jest grupa społeczna ? 2.Przyczyny powstania grup Przedmiot: WOS / Gimnazjum 1 rozwiązanie autor: Yuhki 28.10.2011 (22:55)

Podobne materiały

Przydatność 70% Scharakteryzuj zasady segmentacji rynku. Jakie są różnice pomiędzy strategią jednosegmentową, a strategią wielosegmentową rynku? Jakie są przyczyny łączenia segmentów rynku i jakie korzyści może z tego osiągnąć przedsiębiorstwo?

Segmentacja rynku – podział rynku na odrębne grupy nabywców o różnych potrzebach, cechach i zachowaniach, które mogą wymagać odmiennych produktów lub instrumentów marketingowych. Przedsiębiorstwa dokonują segmentacji rynku a następnie tworzą profile otrzymanych segmentów. Segmentacja nie tylko ułatwia poznanie cech i zrozumienie reakcji potencjalnych nabywców, lecz jest...

Przydatność 70% Struktury rynku

Rynek konkurencji doskonałej - wielu kupujących, - wielu sprzedających - swoboda wejścia i wyjścia z rynku, - doskonały dostęp do informacji dla wszystkich. - identyczność produktów. Rynek konkurencji monopolistycznej - względnie duża ilość sprzedających, - zróżnicowanie produktów( nie substytuty), - konkurencja nie cenowa, - warunki wejścia na rynek. Monopol...

Przydatność 75% Segmentacja rynku

„SEGMENTACJA RYNKU OKREŚLENIE RYNKU I KRYTERIÓW SEGMENTACJI DLA WYBRANEGO PRZYKŁADU”. SEGMENTACJA RYNKU. Marketing zaczyna się przed podjęciem decyzji o działaniach gospodarczych i obejmuje określenie potrzeb rynkowych, kształtowanie produkcji z punktu widzenia potrzeb oraz tworzenie i trzymywanie popytu na produkcję. Dotyczy to zarówno dóbr konsumpcyjnych, jak i dóbr...

Przydatność 75% Segmentacja rynku

POJĘCIE I ROLA SEGMENTACJI RYNKU Głównymi siłami sprawczymi są; wzrost liczby konsumentów, zmiany siły nabywczej ludności, zróżnicowane fundusze swobodnej decyzji oraz ewolucja gustów, nawyków, marzeń i chęci naśladownictwa. Potrzeby konsumentów i ich rynkowe zachowania określają także ustawicznie pojawiające się innowacje produktowi. Dynamizm rynku powoduje...

Przydatność 65% Analiza rynku

I. PORÓWNANIE ATRAKCYJNOŚCI RÓŻNEGO RODZAJU PRZEDSIĘWZIĘĆ. Zdecydowaliśmy się na podjęcie działalności w branży elektronicznej. Wybór nasz był uzasadniony tym, iż posiadamy odpowiednią wiedzę i umiejętności, które moglibyśmy wykorzystać w prowadzeniu działalności o wymienionym powyżej profilu. Naszej analizie poddaliśmy trzy rodzaje działalności, których...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji