Treść zadania

Jessica

Pisałes sesje 3 z matematyki klasa 5 jak tak to co tam mniej więcej byłoo!!

Pomóz bo ta ocena będzie decydowała o ocenie na koniec roku!

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

Rozwiązania

Podobne zadania

ziomek-pol294 6 klasa obwódostrosłupa na środę Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: ziomek-pol294 12.4.2010 (08:17)
Piesek_228 Matematyka klasa 6 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Piesek_228 12.4.2010 (17:18)
Piesek_228 Matematyka klasa 6 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 2 rozwiązania autor: Piesek_228 14.4.2010 (16:04)
dusia9711 matmaa 6 klasa Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 6 rozwiązań autor: dusia9711 14.4.2010 (19:54)
Yeti600 Pomocy ma takie zadanie na jutro z matematyki o: Wyznacz konstrukcje środki Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Yeti600 15.4.2010 (16:35)

Podobne materiały

Przydatność 100% Im mniej pieniędzy, tym mniej problemów.

Im mniej pieniędzy tym mniej problemów... Prawda czy fałsz? Ciężko powiedzieć, przynajmniej według mnie. A dlaczego? Postaram się zaraz to wyjaśnić i przy okazji stwierdzić czy powyższa teza jest prawdziwa. Ogólnie rzecz biorąc, człowiek bez pieniędzy w dzisiejszym świecie nie przeżyje. Wszystko ma swoją cenę – lekarstwa, ubranie, mieszkanie, jedzenie. Często nawet...

Przydatność 55% Klasa szkolna

Klasa szkolna jest grupą wtórną, utworzoną w sposób formalny dla celów głównie dydaktycznych. Jednakże, gdy przekształca się w grupę nieformalną, może mieć ogromny wpływ na jednostkę. Grupy nieformalne stanowią pewną odmianę grup pierwotnych. Jednostka należy do nich na zasadzie wspólnych zainteresowań, dobrowolnie członkowie kontaktują się za sobą często i...

Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki

Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...

Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki

Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete

Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX

HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji