Treść zadania

satomi929

1)oblicz,ile trzeba zapłacić za
b) 1/4 ciastek w cenie 8,40 zł za kilogram
c) 1 1/2 kg śliwek w cenie 2,20 zł za kilogram
d) 0,5 kg wędliny w cenie 11,50 zł za kilogram
e) 0,25 kg cukierko w cenie 12,40 zł za kilogram

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    1)oblicz,ile trzeba zapłacić za
    b) 1/4 ciastek w cenie 8,40 zł za kilogram
    8,40:4=2,10
    1/4ciastek =2,10 zł
    c) 1 1/2 kg śliwek w cenie 2,20 zł za kilogram
    2,20:2=1,10
    2,20+1,10=3,30
    1 1/2 kg śliwek=3,30zł
    d) 0,5 kg wędliny w cenie 11,50 zł za kilogram
    11,50:2=5,75
    0,5 kg wędliny =5,75zł
    e) 0,25 kg cukierko w cenie 12,40 zł za kilogram
    12,40:4=3,10
    0,25 kg cukierkow=3,10 zł

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 75% Ceny

CENA Pomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzujących się zwłaszcza konkurencją monopolistyczną lub oligopolistyczną. Cena jest jedynym elementem marketing mix tworzącym przychody. Pozostałe elementy (produkt, dystrybucja i promocja) tworzą tylko koszty....

Przydatność 80% Ceny monopolistyczne

CENY MONOPOLISTYCZNE Monopolista dążąc do maksymalizacji zysku może podnosić cenę lub wielkość produkcji tak, aby różnica między przychodem całkowitym ze sprzedaży i kosztem całkowitym była największa. W wielu interpretacjach ekonomicznych przyjmuje się, że monopol może decydować zarówno o wielkości produkcji, jak i o cenie. Faktycznie jednak swoboda wyboru monopolu...

Przydatność 60% Strategia ceny

CENA ? jest wartością towaru lub usługi wyrażona w pieniądzu. Istotą strategii cenowej jest wynegowanie poziomu ceny w wysokości satysfakcjonującej kupującego i sprzedającego. Najczęściej stosowane strategie cenowe: ? strategia ceny wysokiej: ? strategia ceny niskiej. Strategia ceny wysokiej występuje gdy: ? na rynku występuje monopol; ? gdy towar lub usługa jest...

Przydatność 75% Cena - ustalenie ceny

Kluczową kwestią przy ustalaniu ceny jest odpowiedź na pytanie, dlaczego klient kupuje u Ciebie i czy rzeczywiście oferujesz mu dobry produkt, połączony z solidną obsługą i wyczerpującą informacją. Należy podkreślić, że cena jest tylko jednym z czynników decydujących o wyborze tej a nie innej oferty. Właściwie ustalona cena wcale nie oznacza \"niska\". Częściej drobni...

Przydatność 55% Jakie wartości ceni dzisiejsza młodzież ?

Większość ludzi ceni jakieś wartości. Myślę, że i współczesna młodzież wyznaje pewne idee. Wartości to standarty naszych myśli, postaw, zachowań. Określają, kim jesteśmy, jak żyjemy i jak traktujemy innych ludzi. Kształtują człowieka od wewntąrz. Są to normy oraz zasady postępowania, które umożliwiają rozwój i chronią przed krzywdzeniem siebie i innych....

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji