Treść zadania
Autor: 12anka123 Dodano: 23.5.2011 (16:22)
Pisałaś sesje z matematyki z plusem kl6 jakie były pytania
Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.
Rozwiązania
Podobne zadania
matma dle 6 klasy ćwiczenia matematyka z plusem wyrarzenia algebraiczne str.30 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 2 rozwiązania | autor: olio1997 13.4.2010 (21:07) |
matma dle 6 klasy ćwiczenia matematyka z plusem wyrarzenia algebraiczne str.30 Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: olio1997 13.4.2010 (21:08) |
Pomocy ma takie zadanie na jutro z matematyki o: Wyznacz konstrukcje środki Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: Yeti600 15.4.2010 (16:35) |
praca domowa z matematyki. Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 3 rozwiązania | autor: nata199728 15.4.2010 (18:05) |
jakie to są romby przystające? Przedmiot: Matematyka / Szkoła podstawowa | 1 rozwiązanie | autor: gramteusz 17.4.2010 (15:47) |
Podobne materiały
Przydatność 60% Pytania testowe z różnych działów matematyki
I. Zdania i zbiory 1. Koniunkcję uznajemy za prawdziwą, gdy: a) oba jej składniki są zdaniami prawdziwymi. b) jeden z jej składników jest zdaniem prawdziwym. c) oba jej składniki są zdaniami fałszywymi. d) co najmniej jeden z jej składników jest zdaniem prawdziwym. 2. Alternatywę zdań uznajemy za fałszywą, gdy: a) oba jej składniki są zdaniami prawdziwymi. b) jeden z...
Przydatność 50% Pytania i odpowiedzi z matury próbnej z matematyki (Zachodniopomorskie - 06.03.2001r.)
1) Dla jakich wartości parametru m, suma oraz iloczyn pierwiastków równania: 2(x²-1)-m(x+1)+x=0 są liczbami tego samego znaku? ODPOWIEDŹ: dla m є (-2;1) 2) a) Dla jakich wartości x wielomian W(x)=x³+bx²+cx+d , przyjmuje wartości dodatnie, jeżeli W(-1)=6; W(-2)=8; W(2)=0 ? ODPOWIEDŹ: dla x є (-3;0)υ(2;+∞); b=1; c=-6; d=0; b*) Wykaż, że jeżeli liczby...
Przydatność 50% Egzaminy kompetencji z matematyki
Matematyka Zestaw egzaminacyjny I Życzę powodzenia! -------------------------------------------------------------------------------- 1. Oblicz 132% różnicy liczb: 115,4 i -84,6. a) 15 b) 1297 c) 264 d) -3 2. Doprowadź wyrażenie (a-5)2 - (2a+3)(a-3) do najprostszej postaci. a) a2-7a-34 b) -a2-7a+34 c) a2-8a-34 d) a2-7a 3. Oblicz wartość wyrażenia a) b) c) d)...
Przydatność 55% Różne tematy z Matematyki
Patrz załączniki: - Trójkąt równoboczny i inne - Wektory - Granice funkcji - Wzory Wiete
Przydatność 55% Historia matematyki -Wiek XIX
HISTORIA MATEMATYKI - WIEK XIX Charakterystyka epoki: • Rewolucja francuska i okres napoleoński stworzyły korzystne warunki dla rewolucji przemysłowej w Europie, co wzmogło uprawianie nauk fizycznych, a tym samym prawie idealne warunki dla rozwoju matematyki. • Zaistniała konieczność zreformowania i odmłodzenia szkół i uniwersytetów. • Źródłem rozwoju...
0 odpowiada - 0 ogląda - 0 rozwiązań
Zgłoś nadużycie