Treść zadania

Konto usunięte

Poniższe rysunki przedstawiają podstawy graniastosłupów prostych o jednakowej wysokości. Który z tych graniastosłupów ma największą objętość?

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

  • Bez rysunków wątpię ze ktoś to rozwiąze..

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 50% Szyk prosty i przestawny

Szyk prosty - stosujemy w zdaniach oznajmujących. Charakteryzuje się on tym, że podmiot stoi przed orzeczeniem. Meine Vater schwimmt gern. (Mój tata chętnie pływa) (podmiot) (orzeczenie) (dopełnienie) 1 2 3 Meine Mutter kocht gern. (Moja mama chętnie gotuje.) Meine Schwester tanzt gern. (Moja siostra chętnie...

Przydatność 55% Czas teraźniejszy prosty Present Simple

Użycie: Czasu Present Simple używamy, gdy: 1) mówimy o faktach, rzeczach niezmiennych i pewnych , prawach natury np. The earth goes around the sun. ? Ziemia krąży wokół Słońca. 2) mówimy o stanach (tzn. co się z nami lub z kimś dzieje) ,np. I live in Kalisz. ? Mieszkam w Kaliszu. 3) mówimy o przyzwyczajeniach i czynnościach, które się powtarzają co jakiś czas, np. I go to...

Przydatność 50% Prosty program w pascalu naiwnepotęgowanie

PRZYKŁAD PROSTEGO PROGRAMU W PASCALU " NAIWNE - POTĘGOWANIE "

Przydatność 85% Present Simple - czas teraźniejszy prosty

Konstrukcja TWIERDZENIE: Podmiot + (określnik częstotliwości) + czasownik w bezokoliczniku PYTANIE: Do / Does + podmiot + (określnik częstotliwości) + czasownik w bezokoliczniku PRZECZENIE: Podmiot + do not / does not + (określnik częstotliwości) + czasownik w bezokoliczniku Zastosowanie: Present Simple jest zazwyczaj stosowany dla czynności powtarzających się, stałych,...

Przydatność 65% Czas Past Simple - prosty przeszły

PYTANIE: DID jako operator zdania, np. ""Did he go to the shop"" ZDANIE TWIERDZĄCE: Osoba połączona z II formą czasownika Regularne Dodajemy końcówkę D albo ED (washED). Czasem trzeba zamienić Y na IED. Nieregularne Druga forma, np. ( Breake-BROKE-Broken) PRZECZENIE: Dodajemy NOT do operatora DID ( DIDN'T). np.He didn't go to the school. Zmieniona treść broszurki którą...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji