Treść zadania

maluczqa

opisz w 5-6 zdaniach działania człowieka,które, twoim zdaniem,spowodowały największe przekształcenia krajobrazu w twojej okolicy.

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 1 0

    Moim zdanie człowiek przyczynia się do zmieniania krajobrazu po przez wycinanie lasów, ale nie tylko tym. Szkodliwe skutki dla środowiska ma też zaśmiecanie go przez ludzi, którzy z lasów robią wysypiska. Miasta to też dobre miejsca na duże firmy, a żeby taką firmę postawić trzeba albo wyciąć kawałek pola i przygotować albo wyburzyć jakieś cenne działo natury albo pomnik.

Rozwiązania

Podobne zadania

gacek1791 Opisz rodzinę roślin liliowate Przedmiot: Biologia / Liceum 1 rozwiązanie autor: gacek1791 12.4.2010 (16:44)
mika32 opisz transkrypcję i translację.Podaj różnice tych procesów u eukariota i Przedmiot: Biologia / Liceum 1 rozwiązanie autor: mika32 22.4.2010 (16:26)
silje17 opisz poszczególne układy kręgowców;pokarmowy,wydalniczy,oddechowy,budowa Przedmiot: Biologia / Liceum 1 rozwiązanie autor: silje17 23.4.2010 (19:40)
miki0707 Wyjaśnij jednym zdaniem, czym się różni łańcuch troficzny od sieci Przedmiot: Biologia / Liceum 1 rozwiązanie autor: miki0707 18.5.2010 (14:34)
Nieznany Opisz etapy tonięcia ... Przedmiot: Biologia / Liceum 1 rozwiązanie autor: Konto usunięte 29.5.2010 (18:38)

Podobne materiały

Przydatność 55% Opisz największe (Twoim zdaniem) osiągnięcie ludzkości. Uzasadnij swój wybór.

Czym tak naprawdę jest największe osiągnięcie ludzkości? Czy możne nim być wynalezienie koła? Moim zdaniem nie. Koło, podobnie jak ogień czy prąd, jest raczej częścią przyrody, zjawiskiem, które wystarczyło odtworzyć. Największe osiągnięcie to coś, bez czego życie ludzkie nie byłoby możliwe. Według mnie jest nim przejęcie przez człowieka kontroli nad naturą. Świat...

Przydatność 100% Które z instytucji kulturalnych i organizacji społecznych realizują twoim zdaniem edukacje kulturalną i regionalną dzieci i młodzieży opisz te zadania

Idea wychowania przez teatr i dla teatru (czy ogólniej - przez sztukę dla sztuki) ma wielu zwolenników i opisy ich doświadczeń dość łatwo znaleźć na łamach czasopism pedagogicznych. W swojej wypowiedzi chciałabym zaprezentować te moje działania, które uwzględniały pozostałe, wcześniej wskazane, elementy edukacji kulturalnej. Poniższe uwagi ograniczę do zagadnień...

Przydatność 50% Coniunctivuas w zdaniach podzrzędnych

1. ZD. CELOWE I DOPEŁNIENIOWE - Stosujemy do con. temporum, ale może wystąpić tylko czynność równoczesna -Spójniki, po których wystepują często: +ut (uti)-aby, że, żeby +neu (neve)- i/aby nie +ne-aby nie +quo + comparativus np. quo facilius-tym łatwiej 2.ZD. SKUTKOWE -nie stos. do con. temp. -spójniki: ut, ne, ut(nemo)(nihil) -wskażniki: +talis-tego rodzaju, taki...

Przydatność 100% Słówka w zdaniach (zaawansowane) cz. 1

dandle – hustać się, wahać się He had a lot of dandling career choices. Contempt – wzgarda, obraza The King`s Road always fills me with grinding mix of envy and contempt. KR zawsze napełnia mnie miażdżącym uczuciem zazdrości i wzgardy. Lid – pokrywka Marylin Monroe has been glued to the lid of the pizza box. Marylin Monroe została przyklejona do pokrywki od...

Przydatność 100% Słówka w zdaniach (zaawansowane) cz. 2

1. Indictment – act of accusing- oskarżenie; The indictment includes description of wiretaps used to collect information against defendants. Oskarżenie zawiera informacje o pluskwach używanych do zgromadzenia informacji o oskarżonych. 2. To usher – odprowadzać, wprowadzać; Marina started ushering people towards the front door. 3. Disclose- ujawnić; Tom issued a statement...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji