Treść zadania

~Olka Sutor

Mam napisać kartkę z wakacji (po ang...) .

Kartka ma zawierać :

-Gdzie jestem
-Co robię
-Co robią moi bliscy
( -Wszystko w czasie teraźniejszym)

Bardzo proszę o pomoc , szybką pomoc czekam do poniedziałku i wcześniej .

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

• 3 1

Hi Kasia!
    Spain is very beautiful. I'm lying on the beach and sunbathing. My brother is swiming and playing volleyball but my parents are lying next to me. I'm greeting you and your family.
    (Twoje imię)

Tłumaczenie (w razie czego)

Cześć Kasia!
    Hiszpania jest bardzo piękna. Leżę na plaży i opalam się. Mój brat pływa i gra w siatkówkę ale moi rodzice leżą obok mnie. Pozdrawiam Ciebie i Twioją rodzinę.
    (Twoje imię)

Rozwiązania

• userphoto

Hello Brigitte!
    I'm in London.Now I'm on the beach.I must sunbathing. My odler sister having a barbecue witch her friends. My Mother and Dad are in the cinema. On Fiday we're going to go KFC.
    Bey!
    Your ......

• mirkaj1

NORWAY 24/04/2011

PAULINE Hi!

NORWAY IS VERY BEAUTIFUL COUNTRY. SIGHTSEEING Norwegian fjords. MY BROTHER OLEK GAME CARD with colleagues and football, and my parents catch fish. GREETS YOU AND ALL YOUR FAMILY.

YOU ARE HERE SIGNS DANIEL
    NORWEGIA 24.04.2011

Cześć PAULINA !

NORWEGIA TO BARDZO PIĘKNY KRAJ. ZWIEDZAM FIORDY NORWESKIE. MÓJ BRAT OLEK GRA Z KOLEGAMI W KARTY I W PIŁKĘ , A MOI RODZICE ŁOWIĄ RYBY.POZDRAWIAM CIEBIE I CAŁĄ TWOJĄ RODZINĘ.

TU PODPISUJESZ SIĘ TY DANIEL

Podobne zadania

Kaori16 J. angielski ... POMOCY !!! Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Kaori16 21.4.2010 (16:02)
Kaori16 J.angielski...POMOCY Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Kaori16 21.4.2010 (16:16)
Kaori16 J.angielski...POMOCY Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa 4 rozwiązania autor: Kaori16 21.4.2010 (16:25)
Angelka100 POMOCY ||angielski|| ! Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa 11 rozwiązań autor: Angelka100 21.4.2010 (19:30)
Wioletka Pomocy! Bardzo pilne!! Przedmiot: Język angielski / Szkoła podstawowa 1 rozwiązanie autor: Wioletka 28.4.2010 (17:45)

Podobne materiały

Przydatność 70% Kartka wakacyjna z Marsylii

Marseile, le 18 juillet 2011 Chere Anna, Je suis a Marseile dans Je Nord de la France. J'habite dans le centre de Marseill. Je habite dans un hotel avec une piscine. Nous avons un appartement de 50m ( kwadratowych ), avec deux bhambres, un balcon, une...

Przydatność 65% " Wakacyjna przygoda "

Jak co roku czekałem na wakacje z utęsknieniem. Kiedy wreszcie nadeszły okazało się, że w tym roku nie wyjeżdżamy z siostrą do cioci na Mazury. Ale nie zmartwiłem się tym bardzo , przecież wakacje można spędzić ciekawie także w swojej miejscowości. Z kolegami prawie codziennie jeździliśmy na wycieczki rowerowe nad wodę, graliśmy w piłkę siatkową, a...

Przydatność 50% Moja wakacyjna przygoda

W te wakacje jak co roku pojechałam z babcią i dziadkiem oraz moim bratem nad morze. W tym roku jednak razem z nami pojechali mój wujek z ciocią i moja trzy letnią siostrą Jagodą. Był piękny słoneczny dzień, więc długo leżeliśmy na plaży. Razem z moim bratem prawie cały ten czas spędziliśmy w morzu i szybko zgłodnieliśmy. Razem z rodzinką postanowiliśmy pójść...

Przydatność 60% Moja wakacyjna przygoda

Tegoroczne wakacje spędziłam w miejscowości Boszkowo. Był ciepły letni dzień, kiedy postanowiliśmy z rodzicami wybrać się na wycieczkę rowerową do pobliskiego lasu. Droga była prosta i przyjemna do jazdy rowerowej, a wokół pachniało lasem... Myślałam, że to będzie krótka wycieczka, ale się myliłam. Jechaliśmy przed siebie, żartowaliśmy i każdy z nas miał dobry humor....

Przydatność 75% Łańcuch pomocy

1. Ocena, zabezpieczenie miejsca wypadku • Rozpoznanie (co się wydarzyło i co może się jeszcze wydarzyć) • Jakie są zagrożenia ( dla ratującego, poszkodowanych i świadków zdarzenia) • Zabezpieczenie m-ca wypadku aby zapobiec kolejnym nieszczęśliwym zdarzeniom • Zebrać informacje od świadków 2. Ocena ilości i stanu poszkodowanych • Ilu jest poszkodowanych...