Treść zadania

anka9494

Dlaczego ZSRR wprowadził blokadę Berlina?Napisz scenariusz wydarzeń odmienny od rzeczywistego.

Zgłoś nadużycie

Komentarze do zadania

  • ewcia1551 nie made tylko Zdiełano w ZSRR :D

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 0 0

    Dlaczego ZSRR wprowadził blokadę Berlina?-scenariusz odmienny :
    Wraz z końcem 2 wojny światowej ZSRR chcąc wzmocnić handel krajów Demokracji Ludowej wprowadza blokadę Berlina
    aby podreperować gospodarki krajów podległych...Na Niemcy pada blokada handlu z zachodem,ale i tak ludzie wolą zachodnie rzeczy wtedy ZSRR wypuszcza na rynek niemiecki tylko radzieckie produkty MADE IN ZSRR:)

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 60% Scenariusz

„Nowa Znajomość” Czas i miejsce akcji: jesień 2002, osiedle Występują: Asia – siedemnastoletnia brunetka, długie kręcone włosy, piwne oczy, uczennica najlepszego liceum w mieście, na osiedlu mieszka nie długo Marcin- siedemnastoletni, typowy chłopak z osiedla, wysoki szczupły brunet o szarych oczach...

Przydatność 70% Rozpad ZSRR

Przełom lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych był bardzo dziwny. Na mapie świata pojawiło się wiele nowych państw: Ukraina, Białoruś, Litwa, Łotwa, Estonia, Chorwacja, Bośnia, Słowenia, Rosja. Oprócz tego zmienił się układ sił na świecie. Stanom Zjednoczonym i Europie zachodniej przestały już zagrażać radzieckie głowice nuklearne. A wszystko się zaczęło od...

Przydatność 50% Uszczelnianie murów poprzez blokade hydrofobową i warstwe bitumu

Pomimo uszczelnienia ścian zewnętrznych i fundamentowych bitumem i ich ocieplenia w budynku nadal pozostaje wilgoć? ponieważ w naturalnej strukturze kamienia,cegły, betonu znajdują się kapilary czyli mikroskopijne dziurki którymi pnie się woda (wilgoć wchodząca). Zjawisko to bardzo łatwo zaobserwować gdy chcemy nawodnić roślinę doniczkową przy pomocy gazy zamoczonej z...

Przydatność 65% Scenariusz lekcji

Temat lekcji: Układ słoneczny Celem mojej lekcji jest poznanie budowy Wszechświata i Układu Słonecznego. Dzięki niej uczniowie poznają terminy i pojęcia m.in. planeta, gwiazda, kometa, galaktyka, orbita, satelita. Potrafią wymienić i opisać planety Układu Słonecznego, analizować dane dotyczące ciał niebieskich, podać różnice między Ziemią i innymi...

Przydatność 65% Scenariusz lekcji.

Scenariusz lekcji powinien zawierać: 1. Cel główny – określający zakres dążeń i postulatów wychowawczych w wybranej problematyce 2. Temat lekcji 3. Cele szczegółowe – określające wiadomości i umiejętności uczniów w aspekcie: a. zapamiętanie wiadomości (uczeń wie) b. rozumienie wiadomości (uczeń rozumie) c. stosowanie wiadomości (uczeń potrafi) 4. Metody -...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji