Treść zadania

Umcy14

Roprawka na temat : Za czy przeciw mundurką szkolnych .?

Zadanie jest zamknięte. Autor zadania wybrał już najlepsze rozwiązanie lub straciło ono ważność.

Najlepsze rozwiązanie

  • 2 0

    Za czy przeciw mundurkom szkolnym ?!
    Może najpierw zastanówmy się nad celem wprowadzenia do szkół mundurków. Myślę, że przede wszystkim chodzi o to, aby uczniowie byli schludnie i w odpowiednim dla szkoły stylu ubrani. Aby dziewczynki nie przychodziły wyzywająco ubrane do szkoły, chłopcy zakapturzeni w dresach. Jest to na pewno jeden z powodów dla których wprowadzono mundurki. Kolejnym może być zatarcie różnic między uczniami w kwestii zamożności. Przecież po ubraniu można określić stan majątkowy rodziny. Niektórzy uczniowie czują się lepiej nie musząc rano zastanawiać się w co się ubrać... Jeśli na przykład nie do końca mają w co... I ja uważam, że z jednej strony jeśli chodzi o drugi argument to się z tym zgadzam. Na pewno mundurek ułatwia życie tym uboższym. Ale z drugiej strony przecież nasz wygląd, wizerunek odzwierciedla to co mamy w środku... Naszą duszę. Ukrywając się pod mundurkiem nie możemy wyrażać siebie. Jest jeszcze jeden dość znaczący minus. Uważam, że uczniowie, a w zasadzie głównie uczennice, będące bardziej puszyste od innych mają z nim problem. Starają się kupować sobie takie ubrania, żeby to jak najbardziej zatuszować, a jeśli mają się ubrać tak samo jak szczuplejsza koleżanka to czują się źle. Wtedy każdy może gołym okiem ocenić jej nadwagę.
    Dlatego też myślę, że mundurki mają i dobre i dwie strony. Ciężko jest jednoznacznie określić za którą się opowiedzieć. Jeśli chodzi o mnie to ja bym nie chciała w nim chodzić. Ale rozumiem, że są tacy którym jest to na rękę.

Rozwiązania

Podobne materiały

Przydatność 55% Przemówienie, które powiedziałbym na apelu szkolnym z okazji dnia dziecka na temat ochrony praw dziecka w szkole i w jego otoczeniu

Witam wszystkich, którzy zdobyli się na to by przyjść tutaj lub zostali do tego zmuszeni. Na początku chciałbym wam przedstawić problem ochrony praw dziecka w szkole i codziennym otoczeniu. Sądzę, że pojęcie "ochrona praw dziecka" to JESZCZE pojęcie w naszej rzeczywistości fikcyjne. Dzieje się tak głównie dzięki niektórym nauczycielom. Znęcają się oni psychicznie...

Przydatność 100% Na szkolnym korytarzu.

Jest czwartkowa przerwa śniadaniowa. Siedzę na parapecie w szkolnym korytarzu. Uczę się rozwiązywania układu równań, bo już za pięć minut nasza klasa pisze kartkówkę z matematyki. Obok mnie są inni uczniowie. Kilku starszych kolegów się bije, inni odpisują zadania domowe na parapecie. Gdzieniegdzie leżą opakowania po śniadaniu. Przez korytarz przechodzi pan od historii z...

Przydatność 50% Zaburzenia w młodszym wieku szkolnym

Treść pracy w załączniku

Przydatność 80% Przeciw humanizmowi

Józef Maria Bocheński urodził się w 1902 roku a zmarł w roku 1995. Był on polskim dominikaninem, teologiem, logikiem. Studiował prawo na Uniwersytecie Jana Kazimierza we Lwowie i ekonomię polityczną na uniwersytecie w Poznaniu, filozofię we Fryburgu (Szwajcaria) i teologię w Rzymie. W wieku 24 lat wstąpił do seminarium duchownego, rok później do zakonu dominikanów. Uzyskał...

Przydatność 75% Doświadczanie przemocy przez młodzież w środowisku szkolnym.

Doświadczanie przemocy przez młodzież w środowisku szkolnym. Praca licencjacka 2004r. SPIS TREŚCI Wstęp 1. Przemoc i agresja 1.1 Pojęcie przemocy 1.2 Zjawisko agresji 1.2.1 Rodzaje zachowań agresywnych 1.2.2 Przyczyny i cele zachowań agresywnych 1.2.3 Frustracja a agresja 2. Mobbing...

0 odpowiada - 0 ogląda - 1 rozwiązań

Dodaj zadanie

Zobacz więcej opcji